Ugrás a tartalomra

IRODAI ÜGYINTÉZŐ

Feladatok:

  • Az emailben beérkező hibabejelentések belső rendszerben történő rögzítése
  • A hibák elvégzéséről szóló dokumentumok feldolgozása, előkészítése számlázáshoz
  • Jegyzőkönyvek ellenőrzése és feldolgozása
  • Listák és adatbázisok naprakész nyilvántartása

A feladatok ellátásához szükséges:

  • Középfokú végzettség
  • Adminisztráció/adatrögzítés területén szerzett 3-5 év tapasztalat
  • Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeretek (Excel, Word, Outlook)
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Monotonitástűrő képesség

Amit kínálnak:

  • Pozícióhoz illeszkedő hivatalosan bejelentett jövedelem
  • Stabil pénzügyi háttérrel rendelkező vállalat
  • Modern eszközök
  • Kellemes irodai környezet

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig, heti 40 órás, egy műszakos munkarendben

Munkavégzés helye:

  • Budapest (pesti oldal)

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
  • Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

IRODAI ÜGYINTÉZŐ

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 30.09.2025

Állás megosztása

Hasonló állások

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!