Ugrás a tartalomra

IRODAI ÜGYINTÉZŐ

A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:

  • Könyvelés-előkészítésben történő részvétel
  • Fizikai állománnyal kapcsolatos napi feladatokban történő közreműködés
  • Munkaidő- és jelenléti nyilvántartások, szabadságkérelmek kezelése
  • Munkatársak ki- és hazautaztatásának koordinálása
  • Kapcsolattartás hivatalokkal, hatóságokkal és partnerekkel

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség pénzügyi/számviteli területen
  • Minimum 1 év hasonló adminisztratív tapasztalat megléte
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office)
  • B kategóriás jogosítvány és aktív vezetési tapasztalat

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség (pénzügy/számvitel)
  • Német, vagy holland nyelvtudás
  • Külföldi hivatali ügyintézésben szerzett jártasság

Amit Partnerünk kínál:

  • Versenyképes alapfizetés
  • Lakhatás biztosítása teljes rezsivel, valamint a ki- és hazautazás támogatása
  • Modern, jól felszerelt irodai környezet
  • Év végi prémium lehetősége a vállalati teljesítmény függvényében
  • Stabil, hosszú távú, nemzetközi háttérrel rendelkező munkakörnyezet
  • Családias, támogató csapat

Munkavégzés helye és ideje:

  • Terneuzen, Hollandia
  • Hétfőtől-péntekig 9:00-17:00 óráig

 

Ha fontos számodra a biztos háttér, a támogató közeg és a nemzetközi tapasztalatszerzés lehetősége, küldd el jelentkezésedet még ma!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

IRODAI ÜGYINTÉZŐ

Hungary
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 01.10.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!