A pozícióhoz tartozó főbb feladatok:
- Könyvelés-előkészítésben történő részvétel
- Fizikai állománnyal kapcsolatos napi feladatokban történő közreműködés
- Munkaidő- és jelenléti nyilvántartások, szabadságkérelmek kezelése
- Munkatársak ki- és hazautaztatásának koordinálása
- Kapcsolattartás hivatalokkal, hatóságokkal és partnerekkel
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség pénzügyi/számviteli területen
- Minimum 1 év hasonló adminisztratív tapasztalat megléte
- Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office)
- B kategóriás jogosítvány és aktív vezetési tapasztalat
Előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség (pénzügy/számvitel)
- Német, vagy holland nyelvtudás
- Külföldi hivatali ügyintézésben szerzett jártasság
Amit Partnerünk kínál:
- Versenyképes alapfizetés
- Lakhatás biztosítása teljes rezsivel, valamint a ki- és hazautazás támogatása
- Modern, jól felszerelt irodai környezet
- Év végi prémium lehetősége a vállalati teljesítmény függvényében
- Stabil, hosszú távú, nemzetközi háttérrel rendelkező munkakörnyezet
- Családias, támogató csapat
Munkavégzés helye és ideje:
- Terneuzen, Hollandia
- Hétfőtől-péntekig 9:00-17:00 óráig
Ha fontos számodra a biztos háttér, a támogató közeg és a nemzetközi tapasztalatszerzés lehetősége, küldd el jelentkezésedet még ma!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!