Skip to main content

IRODAI ÜGYINTÉZŐ

Feladatok:

  • Az emailben beérkező hibabejelentések belső rendszerben történő rögzítése
  • A hibák elvégzéséről szóló dokumentumok feldolgozása, előkészítése számlázáshoz
  • Jegyzőkönyvek ellenőrzése és feldolgozása
  • Listák és adatbázisok naprakész nyilvántartása

A feladatok ellátásához szükséges:

  • Középfokú végzettség
  • Adminisztráció/adatrögzítés területén szerzett 3-5 év tapasztalat
  • Magabiztos felhasználói szintű MS Office ismeretek (Excel, Word, Outlook)
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Monotonitástűrő képesség

Amit kínálnak:

  • Pozícióhoz illeszkedő hivatalosan bejelentett jövedelem
  • Stabil pénzügyi háttérrel rendelkező vállalat
  • Modern eszközök
  • Kellemes irodai környezet

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig, heti 40 órás, egy műszakos munkarendben

Munkavégzés helye:

  • Budapest (pesti oldal)

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
  • Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

IRODAI ÜGYINTÉZŐ

Budapest
Full time

Published on 30.09.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts