Főbb feladatok, munkák:
- Külföldi munkatársak támogatása
- Céges ingatlanok és járművek kezelése
- Napi beszerzések lebonyolítása
- Napi, heti és havi riportok elkészítése egyéb társosztályokkal együttműködve
- Szállás, reptéri transzfer, repülőjegy foglalása
- Bejövő számlák kezelése, együttműködés a pénzügyi részleggel
- Céges étkezések napi, illetve alkalmankénti megszervezése
- Partner cégekkel való kapcsolattartás, szerződéskötés
- Kis értékű tárgyi eszközök és irodaszerek nyilvántartása és leltározása
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség
- 1-2 év szakmai tapasztalat adminisztárciós területen
- B kategóriás jogosítvány
- Angol nyelv magabiztos használata szóban és írásban is
- Logikus, eredményorientált gondolkodásmód
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Power Point)
- Proaktív hozzáállás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Multinacionális cégnél szerzett gyakorlat
- Magas szintű angol nyelvismeret
- Pontosság, megbízhatóság
- Jó problémamegoldó készség
- Autóipari tapasztalat
Amit kínálnak Neked:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Cafeteria juttatás
- Munkába járás költségtérítése
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
- Stabil, nemzetközi hátterű vállalati környezet
- Modern, tiszta munkakörnyezet
Munkavégzés helye: 2903 Komárom, Puskás Tivadar utca 3.
Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 óra
Jelentkezés módja:
Küldd el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
Kollégáink a hirdetésben szereplő szakmai elvárások alapján átnézik a pályázatodat, és amennyiben megfelelőnek találják, továbbítják a profilodat megbízónk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].