Fő feladatok:
- Teljeskörű bérszámfejtés ellátása a hatályos jogszabályoknak megfelelően
- Társadalombiztosítási ügyintézés (táppénz, gyermekgondozási ellátások, egyéb TB kifizetések)
- Munkaügyi adminisztráció vezetése, nyilvántartások kezelése
- Be- és kilépő munkavállalók adminisztrációja
- Jelenléti ívek, szabadságok és távollétek kezelése
- Személyi anyagok naprakészen tartása
- Munkáltatói igazolások, hatósági adatszolgáltatások elkészítése
- Kapcsolattartás a hatóságokkal
Elvárások:
- Középfokú végzettség (számviteli, pénzügyi, HR területen előny)
- Bér- és TB ügyintézői végzettség
- Legalább 2-3 év tapasztalat bér- és TB ügyintézés és/vagy HR területen
- NEXON program magabiztos kezelése
- Hatályos munkaügyi, TB és adójogszabályok ismerete
- Alapfokú angol nyelvtudás
- Kiváló szervezőkészség, precizitás, diszkréció
- Precíz, önálló munkavégzés
- Jó kommunikációs készség, megbízhatóság
Amit kínálnak:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Megbecsülés
- Támogató jogi csapat és szakmai fejlődési lehetőség
- Stabil vállalati háttér
Munkaidő:
- Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra
Munkavégzés helye:
- Budapest, II. kerület
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].