Ugrás a tartalomra

Irodavezető

Cégcsoportunk Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalkozása. A piacain meghatározó szereplőként a Bravogroup több mint 600 kollégája 15 cégben nyújt teljeskörű irodai-, mobil- és informatikai szolgáltatásokat több ezer elégedett ügyfélnek. A Consumer divízió társaságai lakossági elektronikai eszközök nagykereskedelmi, valamint márkabolt üzemeltetési tevékenységet végeznek részben Magyarországon, részben pedig a dél-kelet európai régióban. Egyik fő mozgatórugónk a folyamatos fejlődés, ezért keresünk most új kollégát Irodavezető munkakörbe.

Amennyiben szívesen csatlakoznál a csapatunkhoz, nincs más dolgod, mint a JELENTKEZEM gombra kattintani.
Megköszönjük, ha önéletrajzod mellett fizetési igényedet is feltünteted.

Szeretnénk jelezni, hogy csak azokat a pályázókat tudjuk meghallgatni, akik a fenti kritériumoknak megfelelnek.
Visszajelzést azoknak a pályázóknak áll módunkban adni, akik részt vesznek a személyes interjún! Köszönjük a megértéseteket!

Feladatok

  • Az iroda zavartalan napi működésének biztosítása, koordinálása
  • A cégcsoport menedzsmentjével való kapcsolattartás, személyi asszisztensi feladatok ellátása
  • Naptárkezelés, időpont-egyeztetések, határidők nyomon követése
  • Meetingek szervezése, szükség esetén jegyzőkönyvek készítése
  • A cég működéshez szükséges levelezések, telefonok lebonyolítása, nyilvántartások vezetése a partnerekkel,
  • szolgáltatókkal, beszállítókkal
  • A recepció feladatainak megszervezése, a sofőr és recepciós kollégák napi munkájának koordinálása
  • Az üzlethálózat üzleteivel, bérbeadóival kapcsolattartás, szerződések kezelése, nyilvántartásának vezetése
  • Társosztályok munkájának támogatása, segítése (back office, pénzügy, üzlethálózat)
  • Kapcsolattartás, egyeztetés az IT support csapatával (pl IT eszközök rendelése, jogosultságok igénylése)
  • Céges flotta teljeskörű kezelése
  • Karbantartásokkal, takarítással kapcsolatos ügyintézés, kapcsolattartás az irodaház üzemeltetésével
  • Tárgyalóterem és irodai események szervezése, előkészítése
  • Céges rendezvények szervezésében való aktív részvétel

Elvárások

  • Felsőfokú végzettséggel (gazdasági/adminisztrációs terület előny) rendelkezel
  • Hasonló munkakörben szereztél releváns tapasztalatot (min. 5 év)
  • MS Office programokat magabiztosan használod
  • Angol nyelvű kommunikáció sem okoz gondot
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
  • Kiváló szervezőkészség, önállóság és proaktivitás jellemez
  • Jól kommunikálsz és mindenkivel könnyedén megtalálod a közös hangot
  • Igazi problémamegoldó vagy, aki kellőképpen rugalmas és határozott is tud lenni

Amit ajánlunk

  • Támogató munkahelyi légkört egy dinamikus csapatban
  • Szakmai kihívásokkal színesített mindennapokat
  • Egy stabil háttérrel rendelkező vállalat vagyunk, amely hosszútávra tervez minden munkavállalójával
  • Hiszünk abban, hogy a sikerünk titka a folyamatos fejlődés, így minden kollégánknak igyekszünk erre lehetőséget biztosítani különböző szakmai képzések formájában

Munkavégzés helye

Magyarország, 1145 Budapest, Újvilág u. 50-52.

Hirdetés egyedi azonosítója: yD5dgurs0JAxtjxn11EHtQ%3D%3D

Irodavezető

Budapest
Teljes munkaidős
Főiskolai végzettség

Frissítés dátuma: 04.09.2025

Állás megosztása