
Irodavezető
- Az iroda mindennapi működésének koordinálása – karbantartás, postázás, beszerzések, számlák kezelése, ügyintézés
- Találkozók és megbeszélések szervezése, naptárkezelés
- Az iroda elrendezésének optimalizálása, irodaszerek és eszközök beszerzése
- Az iroda állapotának felügyelete, szükséges javítások megszervezése
- Együttműködés a HR-rel az irodai szabályzatok frissítése és naprakészen tartása érdekében
- Irodai folyamatok és működés hatékony megszervezése
- Kapcsolattartás az IT részleggel az irodai eszközök működésének biztosítása érdekében
- Számlák kezelése, pontos és időben történő kifizetések biztosítása
- Szerződések és ármegállapodások kezelése beszállítókkal, szolgáltatókkal és bérbeadóval
- Az iroda költségvetésének kezelése, pontos és időben történő riportálás
- Vendégek fogadása és általános támogatás nyújtása számukra
- Új munkatársak beléptetési folyamatának támogatása
- Munkavállalói kérdések kezelése az irodai működéssel kapcsolatban (pl. eszközök, utazás, irodaszerek)
- Kapcsolattartás külsős szolgáltatókkal (pl. takarítás, étkeztetés, biztonság)
- Belső és külső események szervezése – csapatépítők, ünnepségek, konferenciák
Elvárások / Requirements
- 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
- Minimum középfokú végzettség
- Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség magyar és angol nyelven
- Magabiztos MS Office ismeret, különösen Excel és Outlook használatában
- Gyakorlati tapasztalat irodai berendezések kezelésében (pl. fénymásoló, nyomtató, fax)
- E-mail ütemező eszközök ismerete, mint például Email Scheduler vagy Boomerang
- Kiváló időgazdálkodási készség, több feladat párhuzamos kezelésének és priorizálásának képessége
- Erős szervezőkészség és tervezési képesség, gyors tempójú munkakörnyezetben
Amit nyújtunk / Benefits
- Versenyképes jövedelem
- Dinamikus, nemzetközi munkakörnyezet, hosszú távú fejlődési lehetőséggel
- Támogató és inspiráló csapat
- Hosszú távú, stabil karrierlehetőség
a0tbI00000NjXU1QAN