HVAC berendezésekkel foglalkozó multinacionális partnerünkhöz keresünk
Service Administrator
pozícióba kollégát
A munkatárs feladata lesz a szervizüzemeltetési csapat átfogó adminisztrációs támogatása, a minél hatékonyabb teljesítés érdekében, valamint közreműködni az iroda általános napi működésének
koordinálásában és felügyelésében
Feladatok:
- Indirekt beszerzésekhez kapcsolódó számlák átnézése, direkt projekthez kapcsolódó számlák egyeztetése
- Karbantartási szerződésekhez kapcsolódó számlák kiállítása és adminisztrálása
- Levelezések iktatása, projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- Technikus munkaóráinak feltöltése, ehhez szükséges adatok egyeztetése
- Cégautókhoz kapcsolódó ügyintézési feladatok ellátása
- Service Coordinator csapat és technikus kollégák munkájának támogatása (hűtőközeg mozgások lekövetése és kezelése, lejáró szivárgásvizsgálatok ellenőrzése)
- Diákok által végzett recepciós adminisztrációs munka felügyelete, esetenként helyettesítése. Aktív részvétel új back/front office kollégák oktatásában
- Irodaszer illetve az iroda működéséhez szükséges eszközök rendelése
- TeamBuildingek szerevezésében való aktív részvétel
Elvárások:
- Legalább 3 éves tapasztalat hasonló munkakörben
- Középfokú, gazdasági vagy pénzügyi végzettség
- Számlázási ismeretek/tapasztalat
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Irodai alkalmazások magabiztos használata
- Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Priorizálási képesség, precizitás, határidőre történő munkavégzés
- Önálló, felelős munkavégzés, eredményorientáltság
Amit kínálunk:
- Stabil állás egy dinamikusan bővülő szervezetben
- Versenyképes csomag és béren kívüli juttatás
- Home office lehetőség
Egyéb:
- Budaörsi iroda