Ugrás a tartalomra

Szerviz adminisztrátor

HVAC berendezésekkel foglalkozó multinacionális partnerünkhöz keresünk


Service Administrator


pozícióba kollégát


A munkatárs feladata lesz a szervizüzemeltetési csapat átfogó adminisztrációs támogatása, a minél hatékonyabb teljesítés érdekében, valamint közreműködni az iroda általános napi működésének


koordinálásában és felügyelésében

Feladatok:

  • Indirekt beszerzésekhez kapcsolódó számlák átnézése, direkt projekthez kapcsolódó számlák egyeztetése
  • Karbantartási szerződésekhez kapcsolódó számlák kiállítása és adminisztrálása
  • Levelezések iktatása, projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
  • Technikus munkaóráinak feltöltése, ehhez szükséges adatok egyeztetése
  • Cégautókhoz kapcsolódó ügyintézési feladatok ellátása
  • Service Coordinator csapat és technikus kollégák munkájának támogatása (hűtőközeg mozgások lekövetése és kezelése, lejáró szivárgásvizsgálatok ellenőrzése)
  • Diákok által végzett recepciós adminisztrációs munka felügyelete, esetenként helyettesítése. Aktív részvétel új back/front office kollégák oktatásában
  • Irodaszer illetve az iroda működéséhez szükséges eszközök rendelése
  • TeamBuildingek szerevezésében való aktív részvétel

Elvárások:

  • Legalább 3 éves tapasztalat hasonló munkakörben
  • Középfokú, gazdasági vagy pénzügyi végzettség
  • Számlázási ismeretek/tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Irodai alkalmazások magabiztos használata
  • Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Priorizálási képesség, precizitás, határidőre történő munkavégzés
  • Önálló, felelős munkavégzés, eredményorientáltság

Amit kínálunk:

  • Stabil állás egy dinamikusan bővülő szervezetben
  • Versenyképes csomag és béren kívüli juttatás
  • Home office lehetőség

Egyéb:

  • Budaörsi iroda

Szerviz adminisztrátor

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 12.08.2025

Állás megosztása

Hasonló állások

Pest megye
Hejőkürt
Budaörs
Szentgotthárd