Cégcsoportunk Magyarország egyik legnagyobb magántulajdonban lévő infokommunikációs vállalkozása. A piacain meghatározó szereplőként a Bravogroup több mint 600 kollégája 15 cégben nyújt teljeskörű irodai-, mobil- és informatikai szolgáltatásokat több ezer elégedett ügyfélnek. A Consumer divízió társaságai lakossági elektronikai eszközök nagykereskedelmi, valamint márkabolt üzemeltetési tevékenységet végeznek részben Magyarországon, részben pedig a dél-kelet európai régióban. Egyik fő mozgatórugónk a folyamatos fejlődés, ezért keresünk most új kollégát Irodavezető munkakörbe.
Amennyiben szívesen csatlakoznál a csapatunkhoz, nincs más dolgod, mint a JELENTKEZEM gombra kattintani.
Megköszönjük, ha önéletrajzod mellett fizetési igényedet is feltünteted.
Szeretnénk jelezni, hogy csak azokat a pályázókat tudjuk meghallgatni, akik a fenti kritériumoknak megfelelnek.
Visszajelzést azoknak a pályázóknak áll módunkban adni, akik részt vesznek a személyes interjún! Köszönjük a megértéseteket!
Feladatok
- Az iroda zavartalan napi működésének biztosítása, koordinálása
- A cégcsoport menedzsmentjével való kapcsolattartás, személyi asszisztensi feladatok ellátása
- Naptárkezelés, időpont-egyeztetések, határidők nyomon követése
- Meetingek szervezése, szükség esetén jegyzőkönyvek készítése
- A cég működéshez szükséges levelezések, telefonok lebonyolítása, nyilvántartások vezetése a partnerekkel,
- szolgáltatókkal, beszállítókkal
- A recepció feladatainak megszervezése, a sofőr és recepciós kollégák napi munkájának koordinálása
- Az üzlethálózat üzleteivel, bérbeadóival kapcsolattartás, szerződések kezelése, nyilvántartásának vezetése
- Társosztályok munkájának támogatása, segítése (back office, pénzügy, üzlethálózat)
- Kapcsolattartás, egyeztetés az IT support csapatával (pl IT eszközök rendelése, jogosultságok igénylése)
- Céges flotta teljeskörű kezelése
- Karbantartásokkal, takarítással kapcsolatos ügyintézés, kapcsolattartás az irodaház üzemeltetésével
- Tárgyalóterem és irodai események szervezése, előkészítése
- Céges rendezvények szervezésében való aktív részvétel
Elvárások
- Felsőfokú végzettséggel (gazdasági/adminisztrációs terület előny) rendelkezel
- Hasonló munkakörben szereztél releváns tapasztalatot (min. 5 év)
- MS Office programokat magabiztosan használod
- Angol nyelvű kommunikáció sem okoz gondot
- B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
- Kiváló szervezőkészség, önállóság és proaktivitás jellemez
- Jól kommunikálsz és mindenkivel könnyedén megtalálod a közös hangot
- Igazi problémamegoldó vagy, aki kellőképpen rugalmas és határozott is tud lenni
Amit ajánlunk
- Támogató munkahelyi légkört egy dinamikus csapatban
- Szakmai kihívásokkal színesített mindennapokat
- Egy stabil háttérrel rendelkező vállalat vagyunk, amely hosszútávra tervez minden munkavállalójával
- Hiszünk abban, hogy a sikerünk titka a folyamatos fejlődés, így minden kollégánknak igyekszünk erre lehetőséget biztosítani különböző szakmai képzések formájában
Munkavégzés helye
Magyarország, 1145 Budapest, Újvilág u. 50-52.
Hirdetés egyedi azonosítója: yD5dgurs0JAxtjxn11EHtQ%3D%3D