Partnercégünk virtuálisan megtakarított energia vásárlással és kereskedelemmel foglalkozik. Lehetővé tesszük az egyének, vállalkozások és szervezetek számára, hogy részt vegyenek a szén-dioxid kibocsátás csökkentésében és a klímaváltozás enyhítésében.
Olyan agilis, precíz és megbízható szakembert keresünk, aki az ügyvezető jobbkeze lehet a napi működésben. Ha átlátod a komplex helyzeteket, gyorsan tanulsz, és szeretsz rendszert vinni a vezetői folyamatokba, akkor ez a lehetőség neked szól!
Feladatok
-
Az ügyvezető munkájának napi szintű támogatása
-
Meetingek szervezése, memók készítése, kapcsolódó feladatok nyomon követése
-
Naptár- és időpontkezelés, egyeztetések koordinálása
-
Kiadott feladatok nyomon követése, visszacsatolás, delegálás támogatása
-
Ad-hoc irodai szervezési és adminisztratív feladatok ellátása
Egyéb információk
Munkavégzés helye: Budapest, 3.kerület
Munkaidő: H-P: 8:30 - 17:00
-
Magabiztos kiállású, precíz, megbízható személyiség
-
Kiváló szervezőkészség, gyors gondolkodás és jó kapcsolatteremtő képesség
-
Adminisztratív, irodai vagy asszisztensi tapasztalat
-
Társalgási szintű angol nyelvtudás előnyt jelent
-
Nem szükséges építőipari háttér, a betanítás biztosított
-
Versenyképes jövedelem
-
Stabil munkahely egy fejlődő cégnél
-
Szakmai fejlődési lehetőségek
-
Barátságos munkakörnyezet
-
Társalgási szintű angol nyelvtudás előnyt jelent