Megbízó partnerünk több mint 20 éve meghatározó szereplője a facility management szektornak. Országos lefedettséggel, prémium ügyfelekkel dolgoznak (irodaházak, bevásárlóközpontok, gyárak, szállodák, bankfiókok, sportlétesítmények, közintézmények). Számukra keresünk kollégát az alábbi pozícióba:
Kereskedelmi asszisztens
Feladatok:
- A cég számára szükséges termékek hazai beszerzése, beszerzési folyamatok kezelése,
- Szakmai támogatás nyújtása logisztikai kollégáknak,
- Árajánlatok készítése, küldése partnerek részére,
- Partnerek felkutatása, személyes megkeresése,
- Kedvezőbb beszerzési források folyamatos kutatása, beszállítói kapcsolatok fejlesztése,
- Riportok, kimutatások, statisztikák készítése, adminisztráció,
- Az áru beérkezésének, kiszállításának koordinálásában való aktív részvétel,
- Ügyfelekkel, beszállítókkal történő személyes és e-mailes kommunikáció,
- Excel napi szintű, magabiztos használata,
- Szerződések, megrendelések, számlák kezelése, nyilvántartása,
- Árukiszállítás és -átvétel ütemezésének nyomon követése, reklamációk kezelése,
- Társosztályokkal való együttműködés (pénzügy, raktár, logisztika),
- Kereskedelmi adminisztrációs feladatok (adatbázisok, ügyféllisták karbantartása),
- Prezentációk, összefoglalók készítése vezetőség számára.
Elvárások:
- Érettségi bizonyítvány, (előny: Felsőfokú szakirányú végzettség),
- Beszerzői/kereskedelmi asszisztensi területen szerzett 3-5 év tapasztalat,
- Excel felhasználói szintű ismerete (táblázatok, függvények, kimutatások készítése),
- Megbízhatóság, precizitás, önálló munkavégzés,
- Jó szervezőkészség, kiváló kommunikációs képesség,
- Ügyfélközpontú hozzáállás, határozottság.
Amit kínálunk:
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő, családias légkörű csapatban,
- Szakmai fejlődési lehetőség,
- BKV bérlet és bónusz.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, kérem küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a „Jelentkezem” gombra kattintva!