
Ingatlangazdálkodási asszisztens
- az üzemeltetési vezető munkájának szakmai támogatása
- karbantartási csoporttal való együttműködés
- bérleti és üzemeltetői szerződések előkészítése, nyomon követése, felülvizsgálata
- ingatlangazdálkodási tevékenység adminisztratív feladatainak ellátása
- adatbázisok kezelése: SAP, szerződéstár, BI alkalmazások kezelése ALF és AHD bejövő számlák rögzítése
- kimutatások készítése és elemzése
- számlázással kapcsolatos egyeztetések; teljesítések ellenőrzése, igazolása
- területek kiadásához kapcsolódó hirdetői feladatok, online megjelenések koordinálása
- kapcsolattartás vállalaton belüli társosztályokkal, bérlőkkel, külsős partnerekkel
- önálló, precíz munkavégzés
- határidők pontos betartása
Elvárások / Requirements
- 3-5 év munkatapasztalat hasonló munkakörben
- facility és/vagy property tapasztalat
- MS Office programok ismerete, haladó Excel és Word tudás
- analitikus készségek
- empatikus személyiség
Amit nyújtunk / Benefits
- Cafeteria
- 13. havi fizetés
- Laptop és mobiltelefon
- Parkolási lehetőség
a0tbI00000M3BGrQAN