Ugrás a tartalomra

TERMÉKADAT ÉS WEB ADMINISZTRÁTOR

Amit nyújtanak Neked:

  • Magyar tulajdonú, stabil hátterű cégnél hosszútávú, határozatlan idejű munkalehetőséget
  • Modern, biztonságos munkakörnyezetet
  • Alapos betanulási lehetőséget mentor támogatásával, különös tekintettel a látványtervezési feladatokra
  • Támogató, emberközpontú vezetést és jó hangulatú, összetartó csapatot
  • Versenyképes juttatási csomagot
  • 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedés esetén
  • Ingyenes céges parkolót
  • Érdről céges buszjáratot (STOP SHOP megállótól, a műszakhoz igazítva)
  • Kedvezményes ebédvásárlási lehetőséget
  • Munka és magánélet egyensúlyát támogató működést
  • Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget

A pozícióhoz kapcsolódó főbb feladatok:

  • Webáruház és termékadatbázis adminisztrációja
  • Termékek adatainak kezelése, frissítése Excelben
  • Webes megjelenések, termékoldalak karbantartása, fejlesztése
  • Termékfotózás és a képek szerkesztése
  • Egyszerű grafikai anyagok készítése (pl. látványtervek, promóciós képek)
  • Látványtervezés eseti jelleggel
  • Kapcsolattartás a belső csapattal és külső partnerekkel technikai kérdésekben

Téged keresnek, ha:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Gyakorlattal rendelkezők és pályakezdők jelentkezését egyaránt várják
  • Gyorsan és precízen dolgozol, szereted a rendszert és az átláthatóságot
  • Magabiztosan kezeled az Excelt
  • Érdeklődsz a grafika iránt, vagy már van alapszintű tapasztalatod Illustratorban, Photoshopban – de nem baj, ha nincs még, ha megvan benned az elszántság a tanulásra
  • Nem riadsz vissza attól sem, ha termékfotózás vagy adminisztratív teendők egyszerre kerülnek a feladatlistádra
  • Képes vagy önállóan és csapatban is hatékonyan dolgozni

Előnyt jelent:

  • Illustrator, Photoshop vagy más grafikai program ismerete
  • Tapasztalat webadminisztrációs feladatokban
  • Termékfotózásban való jártasság

Munkavégzés helye:

  • 1225 Budapest, XXII. kerület, Campona utca 1. – Harbor Logisztikai Park

Munkavégzés jellege:

  • Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig 07:30-16:00 óráig. Heti 2 nap Home Office.

Jelentkezés módja:

  • Amennyiben az álláslehetőség felkeltette az érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva és utána a válasz emailben kapott linken keresztül pályázatodnak véglegesítéséhez jelentkezz be ügyfelünk munkavállalói adatbázisába!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

TERMÉKADAT ÉS WEB ADMINISZTRÁTOR

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 30.07.2025

Állás megosztása

Hasonló állások

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
Szentgotthárd
Budaörs