Ugrás a tartalomra

Adminisztrátor

Az MHC Mobility különféle kihívásokra és változatos vállalati igényekre kínál mobilitási megoldásokat tartósbérlet, azaz operatív lízing formájában. Az MHC Mobility CEE több, mint 150 személyt foglalkoztat, és több mint 12 500 járműből álló gépjárműflottát üzemeltet.

Feladatok:

  • Általábos adminisztratív feladatok ellátása
  • Adatok rögzítése
  • Számlák iktatása, kezelése

Elvárások:

  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
  • MS Excel haladó szintű használata
  • Angol nyelv alapszintű használata
  • Megbízhatóság

Munkaidő:

  • Előre egyeztetett, rugalmas beosztás alapján
  • Heti kb. 25-30 óra teljesítése elvárt
  • Hosszú távú munkalehetőség, min. fél évre szükséges vállalni

Amit kínálunk:

  • Bruttó 2.005 Ft/óra
  • Hosszú távú diákmunka lehetőség

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, keress a megadott email címen.

Adminisztrátor

Budaörs
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 03.08.2025

Állás megosztása

Hasonló állások