Ugrás a tartalomra

WEBSHOP ADMINISZTRÁTOR

Főbb feladatok:

  • Webshopon beérkező rendelések feldolgozása- Shoprenter rendszerben- és utánkövetése
  • Számlák elkészítése
  • Webshop felület kezelése, termékek feltöltése, frissítése, termékleírás, fotó feltöltése
  • Webáruház technikai karbantartása
  • Vásárlói kérdések megválaszolása
  • Szállítási reklamációk kezelése
  • Beszerzések
  • Kapcsolattartás fuvarszolgálattal, beszállítókkal
  • Együttműködés a raktárral, marketing területtel
  • Adatok pontos rögzítése, nyomon követése

Amit elvárnak Tőled:

  • Középfokú végzettség
  • Tapasztalat webshop kezelésben
  • Magas szintű kommunikációs képesség
  • Megoldáskereső szemlélet, rugalmasság
  • Adminisztratív szemlélet
  • Precizitás, önállóság

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség
  • Logisztikai tapasztalat

Amit nyújtanak Számodra:

  • Munkakörnek megfelelő bérezés
  • Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség
  • Munkádat megbecsülik - eredményeidet pedig értékelik
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Biztonság, emberközpontúság, támogató csapat, nyugodt légkör
  • Csapatépítő rendezvények

Munkavégzés helye:

  • Nyíregyháza

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

WEBSHOP ADMINISZTRÁTOR

Szabolcs-Szatmár-Bereg
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 01.08.2025

Állás megosztása