Ugrás a tartalomra

ADMINISZTRÁTOR

LEENDŐ FELADATOK:

  • Ügyfél-elégedettség biztosítása, kapcsolattartás az érintett részlegekkel
  • Adminisztratív feladatok pontos, határidőre történő elvégzése
  • Adatrögzítés a vállalatirányítási rendszerben
  • Szállítások megrendelése a P&G telephelyére
  • Számlázáshoz szükséges dokumentumok előkészítése és továbbítása
  • Kapcsolattartás alvállalkozókkal, teljesítések nyomon követése és ellenőrzése
  • Dokumentumok összegyűjtése, feltöltése a partner ügyfélportáljára
  • Telephelyi konténerek nyomon követése, igény esetén megrendelése
  • Konténerfeliratok ellenőrzése, frissítése és biztosítása
  • Fogyóanyagkészlet ellenőrzése, nyilvántartás vezetése
  • Napi adminisztrációs feladatok ellátása

ELVÁRÁSOK:

  • Középfokú végzettség
  • Magabiztos MS office ismeretek
  • Önálló, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Proaktív személyiség
  • Jó problémamegoldó készség
  • Rugalmasság

ELŐNYT JELENT:

  • Adminisztrációs vagy logisztikai területen szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás

AMIT KÍNÁLNAK:

  • Versenyképes fizetés
  • Cafetéria
  • Bejárás támogatása
  • Folyamatos fejlődési lehetőség
  • Határozott idejű szerződés 1 évre (2026.08.31-ig)

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

  • Csömör – P&G

JELENTKEZÉS MÓDJA:

  • Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

MI TÖRTÉNIK A JELENTKEZÉSED UTÁN?

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

ADMINISZTRÁTOR

Pest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 13.08.2025

Állás megosztása