LEENDŐ FELADATOK:
- Ügyfél-elégedettség biztosítása, kapcsolattartás az érintett részlegekkel
- Adminisztratív feladatok pontos, határidőre történő elvégzése
- Adatrögzítés a vállalatirányítási rendszerben
- Szállítások megrendelése a P&G telephelyére
- Számlázáshoz szükséges dokumentumok előkészítése és továbbítása
- Kapcsolattartás alvállalkozókkal, teljesítések nyomon követése és ellenőrzése
- Dokumentumok összegyűjtése, feltöltése a partner ügyfélportáljára
- Telephelyi konténerek nyomon követése, igény esetén megrendelése
- Konténerfeliratok ellenőrzése, frissítése és biztosítása
- Fogyóanyagkészlet ellenőrzése, nyilvántartás vezetése
- Napi adminisztrációs feladatok ellátása
ELVÁRÁSOK:
- Középfokú végzettség
- Magabiztos MS office ismeretek
- Önálló, precíz munkavégzés
- Jó kommunikációs készség
- Proaktív személyiség
- Jó problémamegoldó készség
- Rugalmasság
ELŐNYT JELENT:
- Adminisztrációs vagy logisztikai területen szerzett tapasztalat
- Angol nyelvtudás
AMIT KÍNÁLNAK:
- Versenyképes fizetés
- Cafetéria
- Bejárás támogatása
- Folyamatos fejlődési lehetőség
- Határozott idejű szerződés 1 évre (2026.08.31-ig)
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
- Csömör – P&G
JELENTKEZÉS MÓDJA:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
MI TÖRTÉNIK A JELENTKEZÉSED UTÁN?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].