Ugrás a tartalomra

SZEMÉLYI ASSZISZTENS

Főbb feladatok:

  • Igazgatósági tag (alelnök) munkájának szakmai támogatása, személyi asszisztensi, adminisztrációs feladatok teljes körű ellátása
  • Több vállalatcsoport agilis, proaktív szakmai menedzselése, alelnök céges és magánügyeinek intézése
  • Alelnök személyes tárgyalásainak megszervezése, ezekről jegyzőkönyv készítése
  • Rendszeres média-és sajtófigyelés, kiállítások megszervezésében, tárgyalópartnerek fogadásában proaktív részvétel
  • Szerződések, cégjogi ügyek intézése
  • Esteti jelleggel kimutatások, riportok készítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú egyetemi végzettség (jogi, közgazdasági/ gazdasági)
  • Legalábbi 3-5 év szakmai tapasztalat személyi asszisztensként, vezető beosztású szakember mellett

  • Stabil, magabiztos kommunikációs szintű angol nyelvtudás szóban és írásban

  • Kitűnő Microsoft Office tudás (Outlook, Excel, Word, PPT) és social média ismeret
  • Nyitott, kommunikatív, proaktív, agilis személyiség
  • Megbízható, rugalmas személyiségű
  • Precíz, pontos munkavégzés

Előnyt jelent:

  • Kínai nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • Műszaki területen szerzett végzettség és/vagy tapasztalat
  • Online marketinges tapasztalat
  • Projektmenedzsment működési terület ismerete

Amit kínálnak:

  • Pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • 13. havi juttatás
  • Nettó 37.500.- Ft/ hó Szép Kártya feltöltés
  • Havi bruttó 24.000.- Ft egészségpénztári juttatás próbaidő lejártát követően
  • Határozatlan időtartamú, teljes munkaidős szerződés
  • Céges telefon, laptop
  • Munkába járás támogatása a jogszabálynak megfelelően 

Gyakori kérdések:
 

Munkaidő: Hétfőtől-péntekig kötetlen munkarend, irodai jelenléttel

 

Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület

Milyen vezetője lesz?

Olyan alelnök mellett dolgozhat, aki nyitott a szakmai támogatásra, értékeli a precizitást és a proaktivitást, megbecsüli a lojalitást, valamint partnerként tekint asszisztensére a mindennapi munkában és döntés-előkészítésben.

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjük küldje el lehetőleg fényképes MAGYAR nyelvű önéletrajzát bérigénye megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

 

Mi történik a jelentkezését követően?

Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát, és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

SZEMÉLYI ASSZISZTENS

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 03.09.2025

Állás megosztása