Ugrás a tartalomra

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Amit kínálnak:

  • Asszisztensi munkakörben kiemelkedő fizetés
  • Bruttó, bejelentett bérezés és alkalmazotti munkaviszony
  • Stabil, megbízható munkaadó
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Rugalmas munkavégzés: a próbaidő letelte után Home Office lehetőség megállapodás szerint
  • Lendületes, jó hangulatú, összetartó csapat
  • Negyedévente céges csapatépítő rendezvények

Feladatok:

  • Értékesítés előkészítési feladatok
  • Cégen belüli más szervezeti egységek munkatársaival való kapcsolattartás
  • Adminisztratív feladatok: ajánlatok, szerződések, költségtervek előkészítése
  • Adatbázis gyűjtés, listák készítése
  • LinkedIn fiók kezelése
  • Ügyfél adatlapok készítése és kezelése CRM rendszerben
  • Külsős szolgáltatói ajánlatok kérése, összegzése

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben eltöltött legalább másfél év igazolható referenciával
  • Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) ismerete, készség színtű használata
  • Angol nyelvtudás középszinten (LinkedIn használathoz, ajánlatokhoz)
  • Pontosság, megbízhatóság
  • Jó kommunikációs készség, munkaidő jó beosztása
  • Önálló munkavégzés
  • Jó problémamegoldó képesség, rugalmasság, terhelhetőség

Munkavégzés helye:

  • Budapest, XIV. kerület, a próbaidő letelte után megbeszélés szerinti Home Office

Munkaidő:

  • Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig napi 8 óra

Jelentkezés módja:

  • Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat és nettó fizetési igényedet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed után?

  • Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.
  • A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Budapest
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 13.08.2025

Állás megosztása