Ugrás a tartalomra

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Rád váró feladatok:

  • Bejövő és kimenő számlák kezelése és nyilvántartása
  • Számlázás és könyvelés előkészítése, számlázási feladatok ellátása
  • Aktív részvétel a pénzügyi tervezésben és elemzésekben
  • Kontrolling feladatok, pénzügyi elemzések és riportok támogatása
  • Költségvetések összeállításában való közreműködés
  • Elhatárolások készítése, havi zárási feladatok ellátása
  • Pénzügyi folyamatok követése, hatékonyság elemzése és optimalizálása
  • A vállalat pénzügyi teljesítményének nyomon követése
  • Pénzügyi kockázatok azonosítása
  • Banki ügyintézés, pénzügyi tranzakciók koordinálása
  • Projektmenedzsment támogatása pénzügyi és adminisztratív oldalról
  • Kapcsolattartás könyvvizsgálókkal, hatóságokkal, egyéb pénzügyi partnerekkel
  • Pénzügyi és adminisztratív dokumentációk precíz kezelése

Mit hozz magaddal az új munkakörbe:

  • Felsőfokú végzettséget pénzügy, számvitel vagy gazdasági területen
  • Legalább 2–3 év szakmai tapasztalatot pénzügyi asszisztensi, kontrolling vagy számviteli területen
  • Magabiztos angol és/vagy német nyelvtudást (szóban és írásban)
  • Üzleti és pénzügyi folyamatok átfogó ismeretét
  • Kiemelkedő Excel-ismereteket, valamint pénzügyi és vállalatirányítási rendszerek magabiztos használatát
  • Analitikai és problémamegoldó készséget
  • Jó kommunikációs készséget és határozott fellépést
  • Pontosság és megbízhatóságot
  • Önálló, precíz munkavégzést, ugyanakkor csapatban való hatékony együttműködést

Előnyt jelent:

  • Könyvelési ismeretek
  • Egyéb pénzügyi tapasztalat vagy végzettség
  • SAP ismeret
  • Nagyvállalati, esetleg IT környezetben szerzett tapasztalat

Amit kínálnak számodra:

  • A pozícióhoz illeszkedő bérezés
  • 15-féle egyéb juttatás
  • Bónuszrendszer
  • Hibrid munkavégzés (heti 3 nap irodai jelenlét szükséges)
  • Folyamatos fejlődési lehetőségek
  • Egy dinamikusan fejlődő vállalat motivált csapatában dolgozhatsz

Munkavégzés helye: Győr
 

Munkaidő: hétfőtől péntekig napi 8 óra, heti 2 nap Home Office lehetőséggel

 

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra lehetőleg fényképes ANGOL vagy NÉMET nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésed követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Győr
Home office / Hibrid

Frissítés dátuma: 08.08.2025

Állás megosztása