Feladatok és felelősségek:
- Az értékesítési csapat adminisztratív támogatása
- Ügyfélkapcsolatok kezelése, ügyféligények nyomon követése
- Ajánlatok, szerződések, előkészítése, nyilvántartása
- SAP rendszer kezelése, adatok frissítése és riportok készítése
- Kapcsolattartás meglévő és potenciális ügyfelekkel telefonon, e-mailben
- Értékesítési statisztikák, kimutatások készítése
- Részvétel értékesítési kampányok, promóciók lebonyolításában
- Prezentációk, bemutatók előkészítése
- Szoros együttműködés a marketing, logisztikai és pénzügyi osztályokkal
Elvárások:
- Középfokú vagy felsőfokú végzettség (gazdasági vagy kereskedelmi területen előny)
- Legalább 1-2 év releváns munkatapasztalat kereskedelmi területen
- Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, SAP rendszerek)
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
- Precizitás, megbízhatóság, proaktív hozzáállás
- Csapatban való együttműködés képessége
Előnyt jelent:
- Idegen nyelv ismerete (pl. angol)
Amit kínálnak:
-
Bejárás támogatása (100%-os tömegközlekedési költségtérítés vagy nettó 47 Ft/km saját autóhasználat esetén)
-
Medicare magánegészségügyi biztosítás
-
Csoportos élet- és balesetbiztosítás
-
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy nemzetközi vállalatcsoportnál
-
Szakmai fejlődési és képzési lehetőségek
-
Modern, jól felszerelt munkakörnyezet
Munkavégzés helye:
- Budapest, XIII. kerület
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig, napi 8 óra
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
- A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
- Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].