Feladatok:
- Beszerzés és értékesítés teljeskörű támogatása
- Kapcsolattartás a beszállítókkal (telefonon/email-en)
- Import rendelések előkészítése, visszaigazolások, számlák ellenőrzése
- Kimutatások, statisztikák, prezentációk készítése
- Kapcsolattartás a területi képviselőkkel, munkájuk támogatása
- B2B és B2C akciók koordinálása, monitoringja
- Ügyfélszolgálati teendők / reklamációkezelés
- Adhoc marketing jellegű feladatok
- Nagykereskedelmi raktárral való szoros együttműködés
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Követelmények:
- Minimum középfokú végzettség
- 3-5 év kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- Angol nyelv kommunikációképes ismerete szóban és írásban
- MS Office (Excel, Word, PowerPoint) magas szintű ismerete
- Proaktív, önálló munkavégzés, valamint csapatjátékos hozzáállás
- Kiváló problémamegoldó képesség
- Ügyfélorientált és kreatív gondolkozásmód
- B kategóriás jogosítvány (saját gépjármű a munkába járáshoz)
Előnyt jelent:
- Gyógyászati segédeszköz piaci tapasztalat / gyógyászati segédeszköz termékismeret
- SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
- Észak-Budapesti vagy Szentendre környéki lakóhely
Juttatások:
- Versenyképes bérezés
- Cafetria
- Hosszútávú, bejelentett munkaviszony
- Mobiltelefon
A munkavégzés helye:
- Szentendre
Munkaidő:
- Teljes munkaidő
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].