Feladatok:
- A személyi asszisztens feladatai közé tartozik a vezető kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységeinek támogatása, valamint a vezetés külső és belső kapcsolatait szervezni és koordinálni
- A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása
- A vezető levelezőrendszerének, naptárának kezelése és összehangolása
- Határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
- A vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése; a kapcsolatok koordinálása
- Kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel
- Gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése)
- A vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása
- Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése
- Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) megszerkesztése
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
- Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (utazásszervezés, PR, ügyfélkapcsolat stb.)
- Beszámolás a vezetőnek
Elvárások:
- Középfokú végzettség
- 1-2 év felsővezető mellett szerzett személyi asszisztensi tapasztalat
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete, erős Excel-tudással
- Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség
- Kiemelkedő szervezőkészség
- Önálló munkavégzés
- Rendszerszemlélet
- Rugalmasság
- Erkölcsi bizonyítvány
Előnyt jelent:
- Jogász végzettség
Amit kínálnak:
-
Pozícióhoz illeszkedő bérezés
-
13. havi juttatás
-
Szép Kártya feltöltés
-
Céges telefon, laptop
-
Munkába járás támogatása a jogszabálynak megfelelően
-
Stabil vállalati háttér
-
Határozatlan időtartamú, teljes munkaidős szerződés
-
Szakmai kihívások, értékteremtő fejlődési lehetőségek
-
Lendületes csapat, támogató munkahelyi légkör, modern munkakörülmények
-
Munkahelyi extrák: kerékpártároló, parkoló
Munkavégzés helye:
- Budapest (pesti kerület)
Munkaidő:
- Napi 8 órás, általános munkarend, hétvége szabad!
Milyen vezetője lesz?
- Olyan vezető mellett dolgozhat, aki nyitott a szakmai támogatásra, értékeli a precizitást és a proaktivitást, megbecsüli a lojalitást, valamint partnerként tekint asszisztensére a mindennapi munkában és döntés-előkészítésben.
Jelentkezés módja:
- Kérjük, küldje el magyar nyelvű, lehetőleg fényképes önéletrajzát, amelyben szerepel a bruttó bérigénye az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően?
- A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére.
- Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].