Miben számítanak rád?
-
Értékesítő kollégák adminisztratív támogatása
-
Dokumentációk kitöltése, előkészítése a fuvarokhoz és a vámkezeléshez
-
Áruk nyomon követése és érkeztetése
-
Számlák kiállítása, rögzítése és továbbítása
-
Kapcsolattartás angol nyelven a külföldi és hazai partnerekkel, társosztályokkal
Mitől lehetsz a megfelelő jelölt?
- Rendelkezel középfokú végzettséggel
- Van legalább 1 év adminisztratív tapasztalatod irodai környezetben
- Magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban
- Jól kezeled az MS Office programokat (Word, Excel, Outlook)
- Van B kategóriás jogosítványod és saját autód a bejáráshoz
Mit kínálnak cserébe?
- Negyedéves teljesítmény alapú bónusz
- Segítőkész, összetartó csapat
- Ingyen kávé, üdítő, havi 1 alkalommal céges ebéd
- Modern irodai környezet
Munkavégzés helye:
- Szigetszentmiklós – Prologis Ipari Park
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig, 8:00–17:00 (napi 8 óra, 1 óra ebédszünet, eseteként rugalmasan kezelve)
Ha szívesen dolgoznál egy modern, nemzetközi hátterű vállalatnál és motivál, hogy változatos adminisztratív feladatokat láss el, akkor várjuk jelentkezésedet MAGYAR és ANGOL nyelvű önéletrajzoddal a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].