Skip to main content

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Miben számítanak rád?

  • Értékesítő kollégák adminisztratív támogatása

  • Dokumentációk kitöltése, előkészítése a fuvarokhoz és a vámkezeléshez

  • Áruk nyomon követése és érkeztetése

  • Számlák kiállítása, rögzítése és továbbítása

  • Kapcsolattartás angol nyelven a külföldi és hazai partnerekkel, társosztályokkal

Mitől lehetsz a megfelelő jelölt?

  • Rendelkezel középfokú végzettséggel
  • Van legalább 1 év adminisztratív tapasztalatod irodai környezetben
  • Magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban
  • Jól kezeled az MS Office programokat (Word, Excel, Outlook)
  • Van B kategóriás jogosítványod és saját autód a bejáráshoz

Mit kínálnak cserébe?

  • Negyedéves teljesítmény alapú bónusz
  • Segítőkész, összetartó csapat
  • Ingyen kávé, üdítő, havi 1 alkalommal céges ebéd
  • Modern irodai környezet

Munkavégzés helye:

  • Szigetszentmiklós – Prologis Ipari Park

Munkaidő:

  • Hétfőtől péntekig, 8:00–17:00 (napi 8 óra, 1 óra ebédszünet, eseteként rugalmasan kezelve)

Ha szívesen dolgoznál egy modern, nemzetközi hátterű vállalatnál és motivál, hogy változatos adminisztratív feladatokat láss el, akkor várjuk jelentkezésedet MAGYAR és ANGOL nyelvű önéletrajzoddal a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].

ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS

Pest
Full time

Published on 17.09.2025

Share this job now