Ugrás a tartalomra

Costumer Service gyakornok

Partnercégünk 150 éves tapasztalattal rendelkezik és világszerte több mint 2000 munkatárssal dolgozik a pneumatika területén. Vezető szerepet tölt be a henger megmunkálásban és szerelésben, emellett szelepeket, hengereket, hajózási termékeket, valamint haszonjárművekbe építhető pneumatikai részegységeket gyárt.

Feladatok:

  • Ügyfelektől érkező ajánlatkérések és megrendelések gyors, pontos és megbízható feldolgozása
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, belső társszervezetekkel és külső partnerekkel (pl. fuvarozók) a teljes rendelési folyamat során – a megrendelés fogadásától a kiszállításig
  • Ügyfelek aktív támogatása a rendelési folyamat minden szakaszában
  • A felmerülő kérdések és problémák kezelése, megoldási javaslatok biztosítása

Elvárások:

  • Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok gazdasági vagy műszaki területen
  • Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban)
  • Vevőközpontú szemlélet, kiváló kommunikációs készségek
  • Problémamegoldó képesség, analitikus és komplex gondolkodásmód
  • Határozott, magabiztos fellépés
  • Önálló munkavégzésre való képesség, ugyanakkor csapatban való hatékony együttműködés

Előnyt jelent:

  • Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy informatika területen
  • SAP rendszer használatában szerzett tapasztalat
  • Magabiztos MS Office tudás
  • Excel haladó szintű használata
  • Műszaki termékek, megoldások iránti érdeklődés

Töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra! Ha kérdésed lenne, keress bátran a megadott email címen!

Costumer Service gyakornok

Budapest
Szakmai gyakorlat, diákmunka

Frissítés dátuma: 18.06.2025

Állás megosztása