Magyar tulajdonú egészségügyi, orvosi készülékeket forgalmazó és szervizelő cég munkatársat keres budapesti központjába, az alábbi munkakörbe:
Recepciós
Feladatok:
- Ügyfelek / vendégek fogadása, beengedése
- Telefonok kezelése, kapcsolása
- Elektronikus és postai levelezés bonyolítása
- Bejövő / kimenő levelek iktatása
- Levelek feladása postán
- Kereskedelmi és szervizes kollégák munkájának adminisztratív támogatása
- A szervezet működésével kapcsolatos jegyzékek, dokumentumok vezetése, kezelése
- Vállalatirányítási rendszer használata
Elvárások:
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- Jó kommunikációs és szervező készség
- Önálló munkavégzés a betanulási időszakot követően
- Proaktív, megoldó hozzáállás
- Precíz, pontos munkavégzés
- Nyitottság új ismeretek megszerzésére
-
Kommunikációs szintű angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt.
Előnyök:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- Jó problémamegoldó képesség
- A munkavégzés adminisztrációja teljes mértékben digitálisan történik bármilyen vállalatirányítási rendszer korábbi ismerete és használata előnyt jelent
Amit kínálunk:
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Hosszú távú munkalehetőség
- Versenyképes juttatások
Munkavégzés helye: budapesti központban
Kérjük abban az esetben jelentkezz, ha a felsorolt elvárásoknak teljes mértékben megfelelsz (amennyiben az interjú során derül ki bármely elvárásbeli hiányosság, az interjú befejeződik).
Amennyiben magadra ismertél a fentiekben, várjuk fényképes önéletrajzod a "Jelentkezem" gombra kattintva.