Ugrás a tartalomra

Adminisztrátor munkatárs (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére) - Debrecen

Debreceni, környezetvédelemmel és hulladékgazdálkodással foglalkozó partnercégünk olyan megváltozott munkaképességű munkavállalót keres, aki szívesen vállal adminisztratív feladatokat irodai környezetben, egy műszakos munkarendben. A munkakör stabilitást, kiszámítható napi ritmust és hosszú távú elhelyezkedési lehetőséget biztosít.

Munkáltató ajánlata

  • Teljes munkaidős, hosszú távú foglalkoztatás megbízható háttérrel
  • Korrekt, kiszámítható bérezés
  • Egyműszakos munkarend hétfőtől péntekig, napi 8 órában
  • Cafeteria juttatás a próbaidő lejárta után
  • Munkába járás támogatása helyi és helyközi járatok esetén is
  • Nyugodt, adminisztrációs munkakörnyezet
  • A munkakör kialakítása igazodik az egyéni képességekhez és szükségletekhez

Feladatok

  • Dokumentumok kezelése: iktatás, rendszerezés, archiválás
  • Adatrögzítés és nyilvántartások vezetése (Word, Excel)
  • Adminisztratív háttértámogatás, iratkezelés
  • Együttműködés a belső munkatársakkal, feladatok elvégzése a vezetői iránymutatások szerint

Elvárások

  • Középfokú iskolai végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (különösen Word és Excel)
  • Érvényes, megváltozott munkaképességet igazoló dokumentum (pl. komplex minősítés)
  • Precíz, önálló munkavégzés
  • Irodai környezetben történő munkára való alkalmasság

Ha szívesen dolgoznál egy támogató, stabil munkahelyen, ahol figyelembe veszik az egyéni adottságaidat, várjuk jelentkezésed!

Közvetítési engedély szám: FE/12/2033-2-2017
Kölcsönzési engedély szám: FE/12/587-2-2017

Jelentkezni, érdeklődni lehet a "Jelentkezem" gombra kattintva vagy a [Kattints a telefonszám megjelenítéséhez]-es telefonszámon.

Adminisztrátor munkatárs (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére) - Debrecen

Debrecen
Hajdú-Bihar
Teljes munkaidős, Megváltozott munkaképességű
Pályakezdő / tapasztalat nem szükséges
Középiskola

Frissítés dátuma: 17.06.2025

Állás megosztása