Debreceni, környezetvédelemmel és hulladékgazdálkodással foglalkozó partnercégünk olyan megváltozott munkaképességű munkavállalót keres, aki szívesen vállal adminisztratív feladatokat irodai környezetben, egy műszakos munkarendben. A munkakör stabilitást, kiszámítható napi ritmust és hosszú távú elhelyezkedési lehetőséget biztosít.
Munkáltató ajánlata
- Teljes munkaidős, hosszú távú foglalkoztatás megbízható háttérrel
- Korrekt, kiszámítható bérezés
- Egyműszakos munkarend hétfőtől péntekig, napi 8 órában
- Cafeteria juttatás a próbaidő lejárta után
- Munkába járás támogatása helyi és helyközi járatok esetén is
- Nyugodt, adminisztrációs munkakörnyezet
- A munkakör kialakítása igazodik az egyéni képességekhez és szükségletekhez
Feladatok
- Dokumentumok kezelése: iktatás, rendszerezés, archiválás
- Adatrögzítés és nyilvántartások vezetése (Word, Excel)
- Adminisztratív háttértámogatás, iratkezelés
- Együttműködés a belső munkatársakkal, feladatok elvégzése a vezetői iránymutatások szerint
Elvárások
- Középfokú iskolai végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (különösen Word és Excel)
- Érvényes, megváltozott munkaképességet igazoló dokumentum (pl. komplex minősítés)
- Precíz, önálló munkavégzés
- Irodai környezetben történő munkára való alkalmasság
Ha szívesen dolgoznál egy támogató, stabil munkahelyen, ahol figyelembe veszik az egyéni adottságaidat, várjuk jelentkezésed!
Közvetítési engedély szám: FE/12/2033-2-2017
Kölcsönzési engedély szám: FE/12/587-2-2017
Jelentkezni, érdeklődni lehet a "Jelentkezem" gombra kattintva vagy a [Kattints a telefonszám megjelenítéséhez]-es telefonszámon.