Üzlettámogatási Változás-és Folyamatfejlesztési vezető / Operational Change and Process Manager
Feladatok:
- Üzleti folyamatok elemzése, újragondolása és fejlesztési javaslatok kidolgozása az üzlettámogatás területén.
- Változásmenedzsment feladatok irányítása, a szervezeti változások szakmai támogatása és azok sikeres bevezetésének biztosítása.
- Folyamatfejlesztési projektek vezetése, csapatok koordinálása, projekttervek készítése és végrehajtásának nyomon követése.
- A hatékonyság növelését célzó, innovatív megoldások bevezetése és a digitalizáció támogatása.
- Kulcsfontosságú üzleti adatok, riportok, elemzések rendszeres készítése, prezentálása a menedzsment és érintett területek számára.
- Belső és külső partnerekkel való együttműködés, változásokkal kapcsolatos kommunikációs folyamatok támogatása.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség (gazdasági, informatikai vagy releváns területen).
- Legalább 3 év változásmenedzsment és/vagy folyamatfejlesztés területen szerzett szakmai tapasztalat.
- Magabiztos angol nyelvtudás szóban,és írásban
- Projektvezetői gyakorlat és komplex projektek sikeres megvalósításában szerzett tapasztalat.
- Üzleti adatok elemzésében, riportkészítésben való jártasság.
- Kiváló problémamegoldó és rendszerszemlélet.
- Erős kommunikációs, szervezési és együttműködési készség.
- Felhasználói szintű MS Office és üzleti elemző programok ismerete.
- B kategóriás jogosítvány, vezetési hajlandóság
Munkavègzés helye: Szeged, és utazási hajlandóság szükséges