Skip to main content

Üzlettámogatási Változás-és Folyamatfejlesztési vezető / Operational Change and Process Manager

Feladatok:

  • Üzleti folyamatok elemzése, újragondolása és fejlesztési javaslatok kidolgozása az üzlettámogatás területén.
  • Változásmenedzsment feladatok irányítása, a szervezeti változások szakmai támogatása és azok sikeres bevezetésének biztosítása.
  • Folyamatfejlesztési projektek vezetése, csapatok koordinálása, projekttervek készítése és végrehajtásának nyomon követése.
  • A hatékonyság növelését célzó, innovatív megoldások bevezetése és a digitalizáció támogatása.
  • Kulcsfontosságú üzleti adatok, riportok, elemzések rendszeres készítése, prezentálása a menedzsment és érintett területek számára.
  • Belső és külső partnerekkel való együttműködés, változásokkal kapcsolatos kommunikációs folyamatok támogatása.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági, informatikai vagy releváns területen).
  • Legalább 3 év változásmenedzsment és/vagy folyamatfejlesztés területen szerzett szakmai tapasztalat.
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban,és írásban 
  • Projektvezetői gyakorlat és komplex projektek sikeres megvalósításában szerzett tapasztalat.
  • Üzleti adatok elemzésében, riportkészítésben való jártasság.
  • Kiváló problémamegoldó és rendszerszemlélet.
  • Erős kommunikációs, szervezési és együttműködési készség.
  • Felhasználói szintű MS Office és üzleti elemző programok ismerete.
  • B kategóriás jogosítvány, vezetési hajlandóság 

Munkavègzés helye: Szeged, és utazási hajlandóság szükséges 

Üzlettámogatási Változás-és Folyamatfejlesztési vezető / Operational Change and Process Manager

Szeged
Csongrád
Full time
3 - 5 years of experience
Bachelor

Published on 25.06.2025

Share this job now