Ügyfelünk vállalkozása 2015. tavaszán azzal a céllal alakult, hogy az alapítók sokéves szakmai tapasztalatára alapozva egy emberközeli, a korrekt és kölcsönösen előnyös hosszútávú partnerkapcsolatokat szem előtt tartó kereskedelmi vállalkozás jöhessen létre. Tevékenységük középpontjában az inox és alu kereskedelem áll, többféle iparág képviselőivel működnek együtt. Családias csapatukba most tapasztalt Kereskedelmi és Pénzügyi Asszisztens munkatársat keresünk a back-office funkciók gördülékeny működtetésének előmozdítására.
Tapasztalat és jellemzők:
- minimum középfokú végzettség (előny: kereskedelmi végzettség)
- minimum 3 év kereskedelmi és/vagy pénzügyi asszisztencia terén szerzett tapasztalat
- lehetőség szerint fémipari területen szerzett tapasztalat
- pénzügyi alapismeretek
- kereskedelmi folyamatok adminisztrációjában szerzett tapasztalatok (rendelések adminisztrációja, értékesített/beszerzett áruk adminisztrációja, szállítólevelek adminisztrációja, stb..)
- MS Excel használatában való magas szintű jártasság
- pontosság, precizitás, igényesség, agilitás
- jó kommunikációs készség
- önálló munkavégzésre való képesség
- motiváltság, tanulni akarás,
- kommunikációs szintű angol nyelvtudás
Feladatok:
- pénzügyi adminisztratív feladatok
- számlázás, pénzügyi bizonylatok rögzítése
- kereskedelmi adminisztratív folyamatok kezelése (pl. bejövő anyagok rögzítése, rendelések rögzítése, rendelés visszaigazolások elkészítése, szállítólevelek kiállítása, műbizonylatok kezelése)
- folyamatosan lehet fejlődni a pozícióban és minél több felelősséget felvenni (idővel vezetői szerepkörbe nőni)
Amit kínálunk:
- piaci átlag feletti bérezés
- bónusz
- cafeteria támogatás
- munkába járási támogatás
- angol tanulás támogatása
- kiemelkedő lehetőség szakmai előrelépésre
- családias, igényes cégkultúra
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!