A Safetykleen Hungary Kft. egy nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat, amely különböző iparágakban működő partnereinek kínál széleskörű alkatrésztisztítási és felületkezelési szolgáltatásokat.
Pénzügyi csapatunkba keressük új munkatársunkat.
Feladatok
- Kintlévőségkezelés (emlékeztetők küldése, telefonos egyeztetés)
- Vevő folyószámlák egyeztetése, kapcsolattartás partnerekkel
- Kimenő utalások rögzítése
- Iktatás
- Pénzügyi tranzakciók nyomon követése
- Pénzügyi auditokon való aktív közreműködés
- A pénzügyi vezető munkájának adminisztratív támogatása
- Kollégák helyettesítése, kiemelten vevőszámlázás feladatkört érintve
Követelmények
- Minimum középfokú végzettség
- Minimum 3 év releváns munkatapasztalat
- Jó analitikai és problémamegoldó készségek
- Magas szintű számítógépes ismeretek, különösen Excel
- Precizitás és részletekre való odafigyelés
- Kiváló kommunikációs készségek
- Angol nyelv legalább társalgási szintű ismerete írásban és szóban egyaránt
Előnyök
- Százhalombattai vagy környékbeli lakhely
- Azonnali munkakezdés
Amit kínálunk
- Versenyképes bérezés
- Lehetőség egy multinacionális háttérrel rendelkező cégnél, mégis kisebb csapatban dolgozni
- Hosszú távú, stabil, alkalmazotti jogviszony
- Céges telefon, laptop a munkavégzéshez
- Cafeteria próbaidőt követően
- Utazási költségtérítés - törvényi szabályozás szerint