Ugrás a tartalomra

Vevőszolgálati Koordinátor

  • Vevői rendelések koordinálása, számlázása,
  • Számlázási árak beállítása, utóellenőrzése,
  • Raklapok mozgásának nyomon követése, raklapkintlévőség menedzselése,
  • Partnerek reklamációinak kezelése, megoldása,
  • Kapcsolattartás a partnerek áruellátásért felelős személyeivel,
  • Kiszállítások nyomon követése és utóellenőrzése a vevői szerződésekben foglalt kritériumok szerint,
  • Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása,
  • Társosztályokkal kapcsolattartás,
  • Listázási lapok kitöltése, vevők termékadatbázisának folyamatos karbantartása,
  • Készletszint biztosítása a vevői igényeknek megfelelően,
  • Heti-havi riportok és elszámolások készítése,
  • Vevőszolgálati folyamatok fejlesztése, optimalizálása.

Elvárások / Requirements

  • Legalább középfokú végzettség,
  • Alapfokú angol nyelvtudás,
  • Középfokú excel ismeret,
  • Erős koordinációs készség,
  • Vállalatirányítási rendszer ismerete,
  • Vevőszolgálati tapasztalat,
  • Áruházláncok időkapus rendszerének ismerete előny.

Amit nyújtunk / Benefits

  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező munkakörnyezet,
  • Versenyképes juttatási csomag,
  • Rugalmas és támogató csapat,
  • Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőség,
  • Változatos, felelősségteljes feladatok, melyek során közvetlen hatással lehetsz a vevői elégedettségre,
  • Modern vállalatirányítási és ügyfélkapcsolati rendszerek használata.

a0tbI00000PiYXRQA3

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

Vevőszolgálati Koordinátor

Kecskemét
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 03.10.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!