Skip to main content

Vevőszolgálati Koordinátor

  • Vevői rendelések koordinálása, számlázása,
  • Számlázási árak beállítása, utóellenőrzése,
  • Raklapok mozgásának nyomon követése, raklapkintlévőség menedzselése,
  • Partnerek reklamációinak kezelése, megoldása,
  • Kapcsolattartás a partnerek áruellátásért felelős személyeivel,
  • Kiszállítások nyomon követése és utóellenőrzése a vevői szerződésekben foglalt kritériumok szerint,
  • Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása,
  • Társosztályokkal kapcsolattartás,
  • Listázási lapok kitöltése, vevők termékadatbázisának folyamatos karbantartása,
  • Készletszint biztosítása a vevői igényeknek megfelelően,
  • Heti-havi riportok és elszámolások készítése,
  • Vevőszolgálati folyamatok fejlesztése, optimalizálása.

Elvárások / Requirements

  • Legalább középfokú végzettség,
  • Alapfokú angol nyelvtudás,
  • Középfokú excel ismeret,
  • Erős koordinációs készség,
  • Vállalatirányítási rendszer ismerete,
  • Vevőszolgálati tapasztalat,
  • Áruházláncok időkapus rendszerének ismerete előny.

Amit nyújtunk / Benefits

  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező munkakörnyezet,
  • Versenyképes juttatási csomag,
  • Rugalmas és támogató csapat,
  • Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőség,
  • Változatos, felelősségteljes feladatok, melyek során közvetlen hatással lehetsz a vevői elégedettségre,
  • Modern vállalatirányítási és ügyfélkapcsolati rendszerek használata.

a0tbI00000PiYXRQA3

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

Vevőszolgálati Koordinátor

Kecskemét
Full time

Published on 10.10.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts