Feladatok:
- Ügyfél tájékoztatás és kapcsolattartás
- Ügyfélszámla nyitás, ügyfélszámla nyitásához szükséges dokumentáció előkészítése
- Ügyfélszámlákkal, pénz- és értékpapírszámla mozgásokkal kapcsolatos felvilágosítás ügyfelek részére
- Ügyfélmegbízások (utalások, transzferek) rögzítése, közvetítése Back Office felé
- Ügyfél törzsadat állomány karbantartása
- Ügyfélpénztár kezelés
- Üzletkötőkkel való aktív kapcsolattartás
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Minimum középfokú végzettség
- 1–2 éves szakmai tapasztalat pénzügyi, banki vagy befektetési területen, ügyfélszolgálati vagy adminisztratív munkakörben (pl. front office ügyintéző, számlanyitási ügyintéző, ügyfélkapcsolati munkatárs)
- Tapasztalat ügyféltérben történő munkavégzésben, személyes ügyfélkezelésben
- Word, Excel magas szintű ismerete
- Pontos, precíz, szorgalmas, önálló, dinamikus munkavégzésre való képesség és törekvés hosszú távon
- Rugalmasság, hatékony munkavégzés
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
Előnyt jelent:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Clavis rendszer ismeret
- Társalgási szintű angol nyelvtudás
- Érvényes valuta pénztárosi vizsga
Amit kínálnak:
- Pozícióhoz illeszkedő bérezés
- Változatos feladatok
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Dinamikus, innovatív csapat
Munkavégzés helye:
- Budapest, II. kerület
Jelentkezés módja:
- Küldje el önéletrajzát és motivációs levelét a bérigényének megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatát, és ha megfelelőnek találják, akkor továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].