Az alábbi feladataid lesznek:
- a központi ügyfélszolgálatra bejövő hívások kezelése (ügyfélpanasz vagy segítséget kérő hívások) ;
- a felmerülő problémák kezelése; pl.: milyen számon éri el a sofőrt) vagy továbbítása a diszpécser felé;
- eseti jelleggel kimenő hívások indítása; ( de ne aggódj mindenre betanítanak! :) )
Téged keresünk, ha
- nappali tagozatos aktív vagy 25 év alatti passzív féléves jogviszony;
- min. 2025. december 31-ig munkavállalási hajlandóság;
- min heti 2-3 nap vállalása hétfőtől péntekig napi 6 órában, 09.00 - 15.00 óráig ( Fix munkaidő)
- kiváló kommunikációs készség;
- barátságos, megnyerő személyiség;
- kedves, türelmes, de határozott személyiség
- Előny:-ha van call centeres tapasztalatod, de nem feltétel
Amit kínálunk:
- br. 2500 Ft-os órabér;
- hosszú távú munkalehetőség;
- igény esetén szakmai gyakorlati idő leigazolása;