Ugrás a tartalomra

TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS-X. KERÜLET (DIÁKMUNKA)

Az alábbi feladataid lesznek:

  • a központi ügyfélszolgálatra bejövő hívások kezelése (ügyfélpanasz vagy segítséget kérő hívások) ;
  • a felmerülő problémák kezelése; pl.: milyen számon éri el a sofőrt) vagy továbbítása a diszpécser felé;
  • eseti jelleggel kimenő hívások indítása; ( de ne aggódj mindenre betanítanak! :) )

Téged keresünk, ha 

  • nappali tagozatos aktív vagy 25 év alatti passzív féléves jogviszony; 
  • min. 2025. december 31-ig munkavállalási hajlandóság;
  • min heti 2-3 nap vállalása hétfőtől péntekig napi 6 órában, 09.00 - 15.00 óráig ( Fix munkaidő)
  • kiváló kommunikációs készség;
  • barátságos, megnyerő személyiség;
  • kedves, türelmes, de határozott személyiség
  • Előny:-ha van call centeres tapasztalatod, de nem feltétel

Amit kínálunk: 

  • br. 2500 Ft-os órabér;
  • hosszú távú munkalehetőség;
  • igény esetén szakmai gyakorlati idő leigazolása;