A pozícióhoz tartozó feladatok:
- Napi szintű kapcsolattartás ügyfelekkel - rendelések, e-mailek, telefonok kezelése
- Igények teljesítésének felügyelete
- Kiszállítások koordinálása, problémák, reklamációk kezelése
- Partnerlátogatás, rendezvényeken való részvétel havi 1–2 alkalommal
- Adminisztrációs és ügyviteli támogatás a KAM csapat számára
Elvárások:
- Középfokú műszaki végzettség
- Legalább 1 éves tapasztalatod van fűtés/hűtés/szellőztetés területén
- Angol nyelvtudás (szakmai anyagok olvasásához, képzéseken való részvételhez)
- B kategóriás jogosítvány
- MS Office és CRM rendszerek ismerete
Előnyt jelent:
- Olasz vagy német nyelvtudás
- Felsőfokú műszaki végzettség
Amit Partnerünk kínálni tud:
- Tapasztalati szinthez igazodó alapbér
- 2–4 havi bónusz (céges és egyéni teljesítmény alapján)
- Havi nettó 15 000 Ft SZÉP-kártya juttatás
- Céges autó - térítésmentesen magánhasználtra is
- Home office lehetőség - heti 1 nap
Munkavégzés helye és ideje:
- Nagytarcsai iroda
- Hétfőtől-csütörtökig 7:45-16:30, pénteken 7:45-15:15 - 30 perces ebédszünettel
Amennyiben szívesen csatlakozna Partnerünkhöz, kérjük, küldje el önéletrajzát a „Jelentkezés” gombra kattintva.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].