Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Debreceni partnerünkhöz keresünk német nyelvtudással rendelkező telefonos technikai ügyfélszolgálati munkatársakat.

  • Ügyfélproblémák kezelése a bejelentéstől a megoldásig.
  • Hardver/szoftver problémák kutatása, diagnosztizálása, hibaelhárítása és megoldások azonosítása.
  • Szabványos eljárások betartása a megoldatlan problémák megfelelő belső csapatokhoz történő eszkalálására.
  • Gyors, megbízható és pontos információ nyújtása az ügyfeleknek, miközben fenntartja a hatékony kommunikációt az ügyfél tempójához és technikai szintjéhez igazodva.
  • Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információkkal, a leírásokban vázolt releváns híváskezelési protokollok alkalmazásával.
  • Felelősség a kapcsolatfelvétel időben történő megoldásáért, miközben minden ügyfélinterakció során fenntartja a legmagasabb minőséget.

Elvárások / Requirements

  • Legalább középiskolai végzettség, felsőfokú végzettség előny.
  • Legalább 2 év műszaki támogatói vagy ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat.
  • Magabiztos német nyelvtudás (beszéd, írás, olvasás, szövegértés) és legalább alapfokú angol nyelvismeret
  • Microsoft Office ismeretek
  • Kiváló együttműködési képesség
  • Erősen ügyfélközpontú, pozitív hozzáállás
  • Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt), magabiztos és professzionális német kommunikáció minden szinten.
  • Kiváló problémamegoldó képesség

Amit nyújtunk / Benefits

  • Versenyképes fizetés
  • Cafeteria juttatás
  • Csapatépítő és szabadidős programok
  • Modern irodai környezet
  • Fizetett betanulás, amely során nemcsak tudásod fejlődik, de a csapatot is megismered, így már az elejétől otthon érezheted magad
  • Hosszú távú fejlődési lehetőség, karrierépítés egy stabil, támogató vállalati kultúrában

Randstad Hungária Kft. logó

Technical Support Analyst - German and English speaking

Hungary
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 21.06.2025

Állás megosztása