
Pozíció leírása / Job description
Debreceni partnercégünk Szolgáltatásmenedzser pozícióba keres új munkatársat.
Főbb feladatok és felelősségi körök:
-
A rábízott szolgáltatás teljes körű szakmai és operatív irányítása, beleértve a csapatvezetők és az ügyfélszolgálati munkatársak vagy mérnökök vezetését.
-
A szolgáltatás színvonalának folyamatos biztosítása a meghatározott szerződéses feltételek szerint, kiemelkedő minőségben.
-
A szolgáltatás pénzügyi irányításáért való teljes felelősség.
-
Szolgáltatási stratégiák, célok és irányelvek kidolgozása a Menedzserével közösen, majd ezek csapatokkal való hatékony kommunikálása és megvalósítása.
-
Napi működést támogató részletes KPI-ok (teljesítménymutatók) meghatározása és nyomon követése.
-
Képzési, riportolási, folyamat- és minőségbiztosítási rendszerek bevezetése és működtetése
-
Ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás
Elvárások / Requirements
Elvárások:
-
Erős ügyfélközpontúság.
-
Kiváló kommunikációs készség írásban és szóban egyaránt, magabiztos, angol nyelvtudás
-
Képesség egy csapat motiválására és irányítására
-
Kiemelkedő szervezőkészség.
-
Precizitás
-
Kiváló problémamegoldó képesség.
Műszaki ismeretek:
-
MS Office ismeret
Személyes kompetenciák:
-
Együttműködő munkavégzés.
-
Felelősségvállalás.
-
Alkalmazkodóképesség.
-
Proaktivitás, kezdeményezőkészség.
-
Tervezési és szervezési képesség.
Végzettség és tapasztalat:
-
Legalább főiskolai vagy egyetemi diploma (bármely szakterületen).
-
Korábbi tapasztalat BPO (üzleti folyamat kiszervezés) területen és/vagy ügyfélszolgálati vagy műszaki ügyfélmenedzsment pozícióban.
-
Bizonyított vezetői tapasztalat csapatirányításban.
Nyelvtudás:
-
Kiváló írásbeli és szóbeli angol nyelvtudás
Amit nyújtunk / Benefits
Amit kínálunk:
-
Versenyképes fizetés és juttatási csomag
-
Támogató, barátságos munkakörnyezet
-
Képzési és fejlődési lehetőségek
-
Hosszú távú karrierlehetőség
