Ugrás a tartalomra

SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI (EXPEDIÁLÓ) ÉRTÉKTÁRKEZELŐ

Leendő feladatok:

  • Az expediáló értéktárból kiszállítandó anyagok átadása, valamint oda érkező anyagok átvétele, anyagok tárolása, mozgatása, nyilvántartása
  • A be- és kiszállítások megszervezése és a szükséges dokumentációk biztosítása
  • Napi nyilvántartások, anyagmozgások vezetése vállalatirányítási rendszerben
  • Havi riportok készítése, adatszolgáltatás
  • Szoros együttműködés a társterületekkel, értékesítő kollégákkal és az ügyfelekkel

Elvárások:

  • Középfokú végzettség (logisztikai, raktározási, kereskedelmi vagy gazdasági szakirány)
  • Legalább 3 év tapasztalat logisztikai, raktározási vagy szállítmányozási területen
  • Rugalmas, problémamegoldó hozzáállás
  • Jó kommunikációs készség, csapatmunkára való hajlandóság

Előnyt jelent:

  • Érvényes targoncavezetői jogosítvány

Amit kínálnak:

  • Stabil, biztos vállalati háttér
  • Bejelentett, határozatlan idejű munkaviszony
  • Családbarát munkahely
  • Sokszínű juttatási csomag (cafeteria, bónusz, önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás, támogatott sportolási lehetőség, telefon előfizetői kedvezmény, biztosítás stb.)

Munkaidő:

  • Teljes munkaidő, napi 8 óra

Munkavégzés helye:

  • Budapest, V. és X. kerület

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően?

  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

SZÁLLÍTMÁNYOZÁSI (EXPEDIÁLÓ) ÉRTÉKTÁRKEZELŐ

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 02.09.2025

Állás megosztása