AMIBEN SZÁMÍTANAK RÁD:
- A Távol-Keletről érkező termékek nyomon követése és vámkezeltetése
- Környezetvédelmi termékdíj, EPR nyilvántartással kapcsolatos feladatok
- A szállítmányozási adatbázis frissítése, karbantartása
- Vámhatározatok és fuvarszámlák, import számlák ellenőrzése, könyvelésre való felkészítése
- Szállítási reklamációk kezelés
- Kapcsolattartás szállítmányozókkal
- Statisztikai adatszolgáltatások előkészítése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal és egyéb adminisztratív feladatok ellátása
IDEÁLIS JELÖLT VAGY, HA:
- Van szállítmányozás, vámügyintézés és/vagy EPR, termékdíj területén szerzett tapasztalatod
- Tárgyalóképes ANGOL nyelvismerettel rendelkezel írásban és szóban egyaránt
- Van tapasztalatod adminisztratív munkavégzésben
- Ügyfélorientált vagy
- Gyors és pontos munkavégzés jellemez
- Szereted az önálló feladatokat (betanulást követően)
ELŐNYT JELENT:
- Szállítmányozás, vámügyintézés, EPR, termékdíj területén szerzet végzettség
- Navision program ismerete
AMIT NYÚJTANAK NEKED:
- Magyar tulajdonú cégüknél stabil, hosszútávú munkalehetőséget, határozatlan idejű munkaviszonnyal
- Korszerű, igényes irodai munkakörnyezetet
- Támogató légkört, emberközpontú vezetést és összetartó, jó hangulatú csapatot
- Versenyképes juttatási csomagot
- 100% utazási támogatást távolsági tömegközlekedésre
- Home office lehetőséget próbaidőszakot követően
- A munka-magánélet egyensúlyát
- Kedvezményes belső vásárlási lehetőséget
MUNKAVÉGZÉS HELYE, IDEJE:
- 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52.
- Hétfőtől – péntekig, 8:30-tól 17:00 óráig
JELENTKEZÉS MÓDJA:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
MI TÖRTÉNIK A JELENTKEZÉSED UTÁN?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].