Leendő feladataid lesznek on-site modellben:
- Képzések előkészítése, szervezése és aktív részvétel az új munkatársak betanításának megszervezésében
- Tehetséges munkatársak kiemelése/elismerése és fejlesztése
- Munkaügyi feladatok ellátása (felmondások kezelése)
- Szoros együttműködés a HR osztályon belül, részvétel a személyi folyamatok kialakításában, azok megvalósításában, módosításában, aktív részvétel stratégiai és koncepcionális tevékenységekben
- Regionális vezetőkkel kapcsolattartás
- Országos szintű üzletlátogatás
- A lengyel központi csapat támogatása (dokumentumok, projektek fordítása stb.)
- Rendszeres személyi riportok készítése
Pozíció betöltéséhez tartozó elvárások:
- Főiskolai vagy egyetemi végzettség HR területen
- Legalább 3 éves tapasztalat HR generalista vagy business partner pozícióban
- Középszintű, aktív angol nyelvtudás (írásban és szóban)
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Magabiztos munkaügyi ismeretek
- B kategóriás jogosítvány és magas utazási hajlandóság
- Fontos, hogy szeress és tudj sokat vezetni – napi 4–6 óra is előfordulhat
Előnyt jelent a Számodra:
- Kereskedelmi vállalatnál szerzett tapasztalat
- On-site tapasztalat
Amit kínálnak Neked:
- Tapasztalathoz és piaci igényekhez illeszkedő alapfizetés
- Éves bónusz a KPI-ok teljesítésének függvényében
- Céges autó, amely magáncélra is korlátlanul használható Magyarországon belül
- Laptop és mobiltelefon, szintén magánhasználatra is
- Irodai parkolóhely biztosított
Munkavégzés helye:
- Az iroda Budapesten, a XIII. kerületben található – azonban a fókusz országos szintű boltlátogatáson van (irodai jelenlét legfeljebb heti 1 nap)
Jelentkezés módja:
- Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed után?
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].