Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Gyártópartnerünkhöz keresünk olyan HR-es kollégát, aki  magabiztos szakmai tudással és önállóan tudja támogatni a mindennapi munkaügyi és bérszámfejtési feladatokat, a beléptetési-kiléptetési folyamatokat, valamint más HR-adminisztratív teendőket egy dinamikusan fejlődő gyártócégnél.

 Partnerünknél valódi lehetőséged van arra, hogy részt vegyél HR-rendszerek kialakításában, formálásában – és ezáltal hosszú távon alakítsd a szervezet működését is.

Feladatok, amelyekkel Te leszel a HR motorja:

munkaügyi adminisztráció teljeskörű kezelése
– belépések, kilépések, változások, szerződések, igazolások

⚖️ munkajogi előírások követése
– Te figyelsz arra, hogy minden szabályosan történjen, és jól kapcsolódsz a bérszámfejtéssel

bérszámfejtési adatok előkészítése
– pontos, precíz adatokat szolgáltatsz a bérszámfejtéshez.

munkaidő-nyilvántartás kezelése
– munkaidőkeret ismeret, jelenléti adatok figyelése.

toborzás támogatása
– hirdetések kezelése, CV-előszűrés, interjúszervezés, interjúkban való részvétel.

teljesítményértékelések támogatása
– koordinálás, nyomon követés, folyamatban való aktív részvétel.

riportok, kimutatások készítése a vezetés számára
– adatok, amik döntést segítenek. 

‍♂️ közvetlen kapcsolattartás a gyártási területekkel
– kérdések, problémák, javaslatok – te vagy a híd a kollégák és a HR között.

folyamatfejlesztés, ötletek, megvalósítás
– ha van egy jó HR-ötleted, nálunk nemcsak meghallgatnak – meg is valósíthatod.

Miért fogod szeretni ezt a pozíciót?

  • mert nem vagy egyedül: egy tapasztalt HR vezető mellett dolgozhatsz, aki mentorál, de önállóságot is ad
  • mert itt látszik a munkád eredménye

  • mert gyártó környezetben dolgozhatsz, ahol mindig történik valami

  • mert beleszólhatsz a dolgok alakulásába – nálunk tényleg számít a véleményed

Elvárások / Requirements

Elvárások:

  • Minimum 2-3 év releváns területen szerzett tapasztalat 
  • Naprakész munkajogi, TB és bérszámfejtési ismeretek
  • Munkaügyi nyilvántartások magabiztos kezelése
  • Középszintű, aktív angol nyelvtudás

Amit nyújtunk / Benefits

Amit kínál partnerünk:

  • Heti 1 nap home office lehetőség a betanulás után
  • Széleskörű HR-feladatok, rendszerépítési lehetőség
  • Stabil háttérrel rendelkező vállalat, nemzetközi környezet 

Randstad Hungária Kft. logó

HR specialista

Szeged
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 17.06.2025

Állás megosztása

Hasonló állások