Feladatok:
- Vendégek fogadása, be- és kijelentkeztetése
- Szobafoglalások kezelése (telefonon, e-mailben, online rendszeren keresztül)
- Vendégek teljes körű tájékoztatása a szálloda szolgáltatásairól és a környék látnivalóiról
- Telefonhívások és e-mailek kezelése, továbbítása a megfelelő részlegek felé
- Adminisztrációs feladatok ellátása (nyilvántartások vezetése, dokumentáció kezelése)
Elvárások:
- Szakirányú végzettség
- Minimum 1 éves szállodai tapasztalat ugyanebben a munkakörben (szobafoglalási tapasztalat előny)
- Minimum 1 idegennyelv (angol) legalább középfokú ismerete (írásban és szóban), spanyol nyelv ismerete előny
- Felhasználói szintű számítógépes ismeret
- Pontos, precíz munkavégzés
- Vendégközpontú szemlélet
- Kiváló kommunikációs készség
Amit kínálnak:
- Kiemelt bérezés
- Szakmai fejlődés
- Fiatalos, családias légkör
- Teljes munkaidős, 8 órás munkarend
- Professzionális csapat
Munkavégzés helye:
- Budapest
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra magyar és angol, lehetőleg fényképpel ellátott szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésed követően:
- Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak.
- A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].