Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Csatlakozz egy több mint 30 éve stabilan működő, 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalkozáshoz!

Dinamikusan bővülő termékportfóliójuk és növekvő forgalmuk új szakember bevonását teszi szükségessé, aki kulcsszereplőként támogatja a vállalat mindennapi működését.

Ha vonz a lehetőség, hogy egy stabil, hosszú távon is biztos hátterű, innovatív szemléletű cégnél dolgozz, ahol munkád közvetlen hatással van a vállalat sikerére és fejlődésére - akkor itt a helyed!

  • A vállalkozás hétköznapi ügymenetének menedzselése, széleskörű feladatok koordinálása
  • Kollégák munkájának ellenőrzése, irányítása, teljesítményértékelése
  • Az ügyvezetés munkájának támogatása döntés-előkészítésben és feladatvégzésben
  • Adminisztratív és ügyviteli teendők ellátása
  • Pénzügyi és beszerzési kimutatások, tervek, statisztikák és beszámolók készítése
  • Marketinganyagok, termékleírások és egyéb dokumentumok készítésének koordinálása
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal, partnertalálkozók, csapatépítők szervezése 

Elvárások / Requirements

  • Középfokú végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Releváns szakmai tapasztalat
  • Erős szervezőkészség, határidők betartása

Amit nyújtunk / Benefits

  • Motiváló alapbér és hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatkör
  • Céges laptop és mobiltelefon
  • Fiatalos, jó hangulatú csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Randstad Hungária Kft. logó
Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!