Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Csatlakozz egy több mint 30 éve stabilan működő, 100%-ban magyar tulajdonban lévő vállalkozáshoz!

Dinamikusan bővülő termékportfóliójuk és növekvő forgalmuk új szakember bevonását teszi szükségessé, aki kulcsszereplőként támogatja a vállalat mindennapi működését.

Ha vonz a lehetőség, hogy egy stabil, hosszú távon is biztos hátterű, innovatív szemléletű cégnél dolgozz, ahol munkád közvetlen hatással van a vállalat sikerére és fejlődésére - akkor itt a helyed!

  • A vállalkozás hétköznapi ügymenetének menedzselése, széleskörű feladatok koordinálása
  • Kollégák munkájának ellenőrzése, irányítása, teljesítményértékelése
  • Az ügyvezetés munkájának támogatása döntés-előkészítésben és feladatvégzésben
  • Adminisztratív és ügyviteli teendők ellátása
  • Pénzügyi és beszerzési kimutatások, tervek, statisztikák és beszámolók készítése
  • Marketinganyagok, termékleírások és egyéb dokumentumok készítésének koordinálása
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal, partnertalálkozók, csapatépítők szervezése 

Elvárások / Requirements

  • Középfokú végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Releváns szakmai tapasztalat
  • Erős szervezőkészség, határidők betartása

Amit nyújtunk / Benefits

  • Motiváló alapbér és hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatkör
  • Céges laptop és mobiltelefon
  • Fiatalos, jó hangulatú csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Randstad Hungária Kft. logó
Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts

operatív igazgató

Szeged
Full time

Published on 02.10.2025

Share this job now

Do you want new jobs emailed to you based on your search?Subscribe to Job Alerts