Ugrás a tartalomra

Operations Manager


Az Ön új cége

Partnercégünk Magyarországon vezető szerepet tölt be a komplex ingatlanok prémium üzemeltetésében. A vállalat integrált megközelítést alkalmaz, szoros együttműködésben az ügyfelekkel. Szolgáltatásaik közé tartozik a műszaki, infrastrukturális és kereskedelmi létesítménygazdálkodás, valamint tanácsadói szolgáltatások. 


Az Ön új pozíciója

  • Technikai támogatás multinacionális létesítménygazdálkodási cégünk napi operatív feladataihoz (főként az operációs vezető és a helyszíni vezetők támogatására összpontosítva)

  • Új pályázatok folyamatos figyelemmel kísérése, javaslatok készítése a vállalat vezetőségének lehetséges új projektekre vonatkozóan, részvétel az ellenőrzéseken, pályázati dokumentáció elkészítése további szükséges kollégák bevonásával, új szerződés mobilizálása

  • A meglévő és jövőbeli szerződések műszaki tartalmának felülvizsgálata és véleményezése

  • Részvétel az ármegállapítási tárgyalásokon

  • Műszaki és pénzügyi ütemtervek elkészítése

  • Költségcsökkentő műszaki javaslatok és alternatívák kidolgozása

  • Tárgyalások lefolytatása szükség esetén a szerződés műszaki tartalmának módosítása, kiegészítése és tisztázása érdekében

  • Műszaki és szakmai támogatás nyújtása a meglévő projektek és területek vezetőinek

  • Kapcsolattartás a releváns alvállalkozókkal

  • A releváns KPI pontok és jelentések folyamatos figyelemmel kísérése és ellenőrzése, szükség esetén támogatás nyújtása az érintett területeknek

  • Ad hoc projektmunkák értékelése, partnerkeresés, árajánlatok teljes körű végrehajtása, költségszámítások elkészítése és egyeztetés az illetékes személyekkel

  • Vállalkozók feltérképezése, nyilvántartása és frissítése

Mire van szüksége a sikerhez?

  • Felsőfokú mérnöki végzettség

  • Legalább 10 év szakmai tapasztalat a létesítményüzemeltetés területén

  • Tervek olvasásának és értelmezésének, valamint egyéb műszaki dokumentáció feldolgozásának jártassága

  • Képesség önálló és felelősségteljes munkavégzésre

  • Jó problémaelemző és problémamegoldó készségek

  • Magabiztos számítógépes felhasználói készségek (MsOffice - különösen Excel! -, Outlook)


Mit kínál partnerünk?

  • Versenyképes alapbér

  • Céges autó (magánhasználatra is)

  • Cafeteria

  • Kényelmes munkakörnyezet

  • Nemzetközi szervezetben való fejlődési lehetőség


Mit kell tennie most?

Amennyiben érdekesnek találta a pozíciót kattintson a 'Jelentkezem' gombra és küldje el legfrissebb szakmai önéletrajzát. 

Operations Manager

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 01.05.2025

Állás megosztása