Az Ön új cége
Partnercégünk Magyarországon vezető szerepet tölt be a komplex ingatlanok prémium üzemeltetésében. A vállalat integrált megközelítést alkalmaz, szoros együttműködésben az ügyfelekkel. Szolgáltatásaik közé tartozik a műszaki, infrastrukturális és kereskedelmi létesítménygazdálkodás, valamint tanácsadói szolgáltatások.
Az Ön új pozíciója
-
Felügyeli az operatív feladatokat, rendszereket, folyamatokat és infrastruktúrát, miközben keresi a javítási vagy felülvizsgálati lehetőségeket
-
Aktívan részt vesz a stratégia tervezésében, végrehajtásában és sikeres megvalósításában (például: éves költségvetési terv - az értékesítési bevételek és nyereség növelése, célmegállapodás tervezése az ügyvezető igazgatóval, belső fejlesztés, optimalizálás)
-
Kezeli az operatív problémákat és kérdéseket, figyelemmel kíséri az ügyfelek általános elégedettségét
-
Nyomon követi az operatív kockázatokat, és stratégiai megoldásokat kínál
-
Irányítja a Projekt Operációs és Fejlesztési osztály napi üzleti tevékenységét, miközben egyensúlyban tartja a különböző üzleti vonalak felelősségét, mint például üzleti elemzés, beszállítói és kockázatelemzés és -kezelés
-
Jelentős szerepet játszik a tervezésben, projekt státusz jelentésében és a változáskezelési folyamatok felügyeletében
-
Szorosan együttműködik az ügyvezető igazgatóval más különleges tervezési és projektfeladatokban
-
Heti, havi, negyedéves és éves mutatókat felügyel és jelent
-
Folyamatosan keresi az üzletfejlesztési lehetőségeket, aktívan részt vesz a meglévő és új ügyfelek pályázatain
-
Figyelemmel kíséri a kulcsfontosságú szerepkörök havi értékeléseit (projektmenedzser, helyszíni menedzser, helyszíni menedzser helyettese, helyszíni koordinátorok és minden releváns kulcsszerepkör)
-
Hiteles, professzionális kapcsolatokat épít és tart fenn az ügyfelekkel, belső üzleti vonalakkal és külső beszállítókkal
-
Támogatja vállalati szintű képzési programokat, erősíti a technológiai és operációs infrastruktúrát az osztályok között, hogy biztosítsa a következetességet és a minőségi szabványok betartását
-
Naprakészen tartja az iparági szabályozásokat, trendeket.
Mire van szüksége a sikerhez?
-
Felsőfokú mérnöki végzettség.
-
Minimum 5 év tapasztalat operations management területén.
-
Középszintű, aktív angol és/vagy német nyelvtudás.
-
Kiváló interperszonális kommunikációs és szervezési készségek a projekttevékenységek koordinálásához.
-
Jó döntéshozatali készségek és válaszadás magas nyomású helyzetekben.
-
Jó problémamegoldó készségek.
-
Felhasználói szintű MS Office ismeretek.
Mit kínál partnerünk?
-
Versenyképes alapbér
-
Bónuszrendszer
-
Céges autó magánhasználatra is
-
Kényelmes munkahelyi környezet
-
Fejlődési lehetőség
-
SZÉP kártya
-
Ajánlási bónusz
Mit kell tennie most?
Amennyiben érdekesnek találta a pozíciót kattintson a 'Jelentkezem' gombra és küldje el legfrissebb szakmai önéletrajzát.