Ugrás a tartalomra

Pozíció leírása / Job description

Partnerünk új debreceni szolgáltatóközpontjába keresünk minőségbiztosítási szakértőt, aki az ügyfélszolgálati folyamatok és szolgáltatások minőségének ellenőrzéséért, fejlesztéséért és a hibák feltárásáért felel. A szerepkör célja, hogy rendszeres vizsgálatok és elemzések révén támogassa a kiváló ügyfélélmény biztosítását, szorosan együttműködve a csapatokkal.

  • Telefonos és e-mailes ügyfélkapcsolatok minőségének ellenőrzése (szakmai tartalom, kommunikáció, ügyfélélmény, hatékonyság alapján)
  • Rendszeres coaching, tréning és támogatás biztosítása az ügyfélszolgálati munkatársak és csoportvezetők részére
  • Minőségbiztosítási folyamatok működtetése, kontaktmonitorozás, értékelés és kalibrálás
  • Teljesítmény- és minőségi trendek elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
  • Aktív részvétel támogatási megbeszéléseken, visszajelzések biztosítása a vezetőség felé
  • A folyamatok, belső szabályzatok és műszaki dokumentációk ismeretének biztosítása a csapaton belül

Elvárások / Requirements

  • Minimum középfokú végzettség, felsőfokú tanulmányok előnyt jelentenek
  • Korábbi tapasztalat BPO, ügyfélszolgálat vagy technikai support területen
  • Magabiztos angol nyelvtudás

Amit nyújtunk / Benefits

  • Motiváló alapbér és juttatási
  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező munkáltató
  • Támogató, együttműködő és nyitott vállalati kultúra
  • Modern irodai környezet, hosszú távú karrierlehetőség
  • Rendszeres csapatépítő és közösségi programok
  • Lehetőség egy új debreceni szolgáltatóközpont kialakításában való részvételre

Randstad Hungária Kft. logó

minőségbiztosítási szakértő

Debrecen
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 26.06.2025

Állás megosztása