
Pozíció leírása / Job description
Partnerünk új debreceni szolgáltatóközpontjába keresünk minőségbiztosítási szakértőt, aki az ügyfélszolgálati folyamatok és szolgáltatások minőségének ellenőrzéséért, fejlesztéséért és a hibák feltárásáért felel. A szerepkör célja, hogy rendszeres vizsgálatok és elemzések révén támogassa a kiváló ügyfélélmény biztosítását, szorosan együttműködve a csapatokkal.
- Telefonos és e-mailes ügyfélkapcsolatok minőségének ellenőrzése (szakmai tartalom, kommunikáció, ügyfélélmény, hatékonyság alapján)
- Rendszeres coaching, tréning és támogatás biztosítása az ügyfélszolgálati munkatársak és csoportvezetők részére
- Minőségbiztosítási folyamatok működtetése, kontaktmonitorozás, értékelés és kalibrálás
- Teljesítmény- és minőségi trendek elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
- Aktív részvétel támogatási megbeszéléseken, visszajelzések biztosítása a vezetőség felé
- A folyamatok, belső szabályzatok és műszaki dokumentációk ismeretének biztosítása a csapaton belül
Elvárások / Requirements
- Minimum középfokú végzettség, felsőfokú tanulmányok előnyt jelentenek
- Korábbi tapasztalat BPO, ügyfélszolgálat vagy technikai support területen
- Magabiztos angol nyelvtudás
Amit nyújtunk / Benefits
- Motiváló alapbér és juttatási
- Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező munkáltató
- Támogató, együttműködő és nyitott vállalati kultúra
- Modern irodai környezet, hosszú távú karrierlehetőség
- Rendszeres csapatépítő és közösségi programok
- Lehetőség egy új debreceni szolgáltatóközpont kialakításában való részvételre
