Ugrás a tartalomra

KÜLKERESKEDELMI MUNKATÁRS

Feladatok:

  • Folyamatos kapcsolattartás külföldi viszonteladó partnerekkel, kéréseik, igényeik késedelem nélküli megválaszolása, megoldása
  • Ajánlatkérések, megrendelések, szállítások kezelése
  • Kereskedelmi tenderek figyelése, dokumentáció előkészítése
  • Részvétel online megbeszéléseken
  • Kereskedelmi és marketing dokumentációk elkészítése, karbantartása
  • Termékek külföldi regisztrációjának segítése
  • Kapcsolattartás az ankarai és ammani MEDICOR irodák kollégáival
  • Részvétel évente két-három külföldi (4-5 napos) és egy-két belföldi (1-2 napos) szakmai kiállításon, jelenlét megszervezése
  • Együttműködés a társosztályokkal, a megrendelések teljes folyamatának nyomon követése a termékek kiszállításáig
  • Szükség esetén a kollégák bevonása a komplexebb kérdések megválaszolásába
  • Személyes jelenlét minden munkanapon a társosztályokkal való szoros együttműködés érdekében

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Külkereskedelmi ügyintézésben vagy exportpiaci beszerzésben vagy logisztikában szerzett legalább 3 éves tapasztalat
  • Magabiztos angol és orosz nyelvtudás szóban és írásban
  • Office programok, WhatsApp és online applikációk ismerete, gyakorlott használata
  • Vevőorientált gondolkodás, gyors reakcióidő a partnerek felé
  • Megbízható, igényes, precíz (helyesírás, kommunikáció, adminisztráció) és – a betanulás után – önálló munkavégzés
  • Jó szervezőkészség, önállóság és proaktivitás
  • Nyitottság a termékek megismerésére – néhány hónap után akár árajánlatok önálló összeállítása

Előnyt jelent:

  • Spanyol és/vagy francia tárgyalóképes nyelvtudás, idegen nyelvű klaviatúra használatának képessége
  • Orvostechnikai termékek kereskedelmében szerzett tapasztalat
  • Export piacokon szerzett kereskedelmi tapasztalat
  • Logisztika, beszerzés, vámügyintézés területén szerzett tapasztalat
  • Külföldi termékregisztráció területén szerzett tapasztalat
  • Dokumentumok felülhitelesítése területén szerzett tapasztalat
  • Kereskedelmi tanulmányok
  • Referencia

Amit nyújtanak:

  • Pozícióhoz illeszkedő, szakmai tapasztalat alapján meghatározott juttatási csomag, bruttó 700.000 Ft-tól
  • A kitűzött egyéni célok teljesítése alapján évvégi prémium
  • Stabil, tőkeerős hátterű cég, hosszú távú, teljes körűen bejelentett, garantáltan heti 40 órás munkaviszony, szabad hétvégével
  • Határozatlan idejű munkaszerződés, akár azonnali kezdéssel
  • Nemzetközi munkakörnyezet a 2023-ban felavatott, IX., Budapest, Külső-Mester utcában található székházban
  • Közvetlen kapcsolat hazai és nemzetközi üzleti partnerekkel
  • Továbbképzési, szakmai fejlődési lehetőség
  • Részvétel hazai és nemzetközi szakmai rendezvényeken évente 3-4 alkalommal
  • Fiatalos, segítőkész csapat, családias hangulatú munkahely
  • Telefont, tabletet vagy laptopot biztosítanak a munkavégzéshez

Munkaidő:

  • Teljes munkaidőben, hétfőtől péntekig, napi 8 óra

Munkavégzés helye:

  • Budapest, IX. kerület

Jelentkezés módja:

  • Küldje el számunkra szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezését követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!

KÜLKERESKEDELMI MUNKATÁRS

Budapest
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 01.10.2025

Állás megosztása

Kérsz értesítőt hasonló állásokról a keresésed alapján?Készíts állásértesítőt!