A következő feladatokban számítanak Rád:
- Kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel, üzleti megbeszélések szervezése és lebonyolítása
- Ügyféligények kezelése a jegyrendszerben, ismétlődő mintázatok felismerése, üzleti lehetőségek azonosítása
- Nagyobb projektek (pl. új weboldalak indítása) koordinálása, belső részlegek munkájának összehangolása
- Prezentációk készítése és megtartása ügyfeleknek és partnereknek
- A vállalat képviselete konferenciákon, szakmai eseményeken és üzleti utakon
- Weboldaltartalom kezelése, frissítése és a kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- Folyamatos kommunikáció az ügyfelekkel és a belső csapatokkal a hosszú távú bizalmi kapcsolat érdekében
A pozíció betöltésének feltételei:
- Minimum középfokú végzettség
- Legalább 2 év szakmai tapasztalat ügyfélkapcsolati vagy ügyfélszolgálati területen
- Aktív, felsőfokú francia nyelvtudás (tárgyalás, prezentáció)
- Aktív, középfokú angol nyelvtudás (belső kommunikáció, prezentáció)
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Előnyt jelent:
- Tapasztalat digitális ügynökségnél vagy online értékesítésben
- Autóipari tapasztalat
Amit Partnerünk kínál:
- Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
- Medicover egészségbiztosítás
- Utazási támogatás a jogszabály szerint, külföldi utazásnál a költségek teljes térítése
Egyéb információk:
- Munkavégzés helye: Budapest 2. kerület (Mechwart liget közelében), heti 4 nap Home Office lehetőség
- Munkaidő: hétfőtől péntekig, 9:00–17:30 között, rugalmasan kezelve
Amennyiben érdekel a meghirdetett pozíció, küldd el frissített önéletrajzod a „Jelentkezés” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez].